Search found 18 matches

by redrona
May 19th, 2011, 9:18 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Valley Gangs (Blacc)
Replies: 4
Views: 679

Re: Valley Gangs (black)

I think ballers on point is more in lancaster palmdale, that area
by redrona
May 17th, 2011, 7:10 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 9O NEIGHBORHOOD CRIP
Replies: 27
Views: 2058

Re: 9O NEIGHBORHOOD CRIP

On this map i was lookin at it said rolling 90 NHC goes from manchester down to century and from van ness to western. So that would put jesse owens park in the lower part of their hood, and 92nd street right in the middle. Also this map has rolling 90s westcoast crip closer to the harbor freeway, an...
by redrona
May 17th, 2011, 3:42 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: 46 NEIGHBORHOOD
Replies: 10
Views: 2445

Re: 46 NEIGHBORHOOD

I think 46 NHC called 46 top dolla crips. There might be a hustler in there somewhere lol
by redrona
May 11th, 2011, 11:40 pm
Forum: Inactive and Past Gang Neighborhoods
Topic: Grandee Crips
Replies: 21
Views: 6763

Re: Grandee Crips

Dresta and bg knocc out's album real brothas talk about grandee blocc, watts, and nutty, dresta talks about grandee blocc... Check it out... I think the song is called real brothas same name as album... But check em all out. And that album came out in 1995
by redrona
May 11th, 2011, 11:03 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Obama's Connetions
Replies: 0
Views: 688

Obama's Connetions

But recently I was talking to an OG from the Gangster Disciples in Houston. Eventually we started talking about Obama, and he told me some interesting things. He told me that the Gangster Disciples raised and donated ALOT of money for his presidential campaign. He also told me that they used the nam...
by redrona
May 5th, 2011, 12:35 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Obama's Connections
Replies: 3
Views: 319

Obama's Connections

I'm not sure this is the right place to talk about this, but I don't have access to any other forums... Oh great. But recently I was talking to an OG from the Gangster Disciples in Houston. Eventually we started talking about Obama, and he told me some interesting things. He told me that the Gangste...
by redrona
March 23rd, 2011, 8:44 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: What is this?
Replies: 23
Views: 2436

Re: What is this?

Idk if this was posted yet but LDH 73 is low down hustlas 73rd street. There a crip gang. I was talking to a guy from there online, he was all net bangin but i couldnt understand what he was saying. Idk if there active. And btw, born to jacc is om 73rd street too, i wonder if the guy from LDH knows ...
by redrona
March 23rd, 2011, 8:23 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: wondering about a few brothas from YA 89-94
Replies: 9
Views: 963

Re: wondering about a few brothas from YA 89-94

You were down with dresta in YA???! The one in camarilllo/ventura county??? Damn im from ventura... Didnt have to go to YA cuz it was only graffiti for my case but i know that place. And damn, yeah dresta still rappin, underground tho. Thats sick that u were in YA with him
by redrona
February 22nd, 2011, 1:10 am
Forum: Gang Questions & Info: Asian & White gangs
Topic: KKK in Calabasis?
Replies: 15
Views: 1435

Re: KKK in Calabasis?

Actually in calabasas there is quite a surprising amount of black ppl. And up in the hills is the really rich homes. But anyways, there is NO gangs and probably not even that many crews in calabasas. And snoop dogg, p diddy, and derek fisher all have houses there and theres no way they would move th...
by redrona
November 14th, 2010, 8:30 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: Which hoods have the least membership...
Replies: 39
Views: 6293

Re: Which hoods have the least membership...

butler block is a click of tree top piru i think.

and sin town still around i just watched their music video lol
by redrona
November 14th, 2010, 8:20 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: FAMOUS CLICCS
Replies: 43
Views: 4772

Re: FAMOUS CLICCS

ive never heard of mpcc.

and atlantic drive compton crip- dont panic set, from bangin on wax
by redrona
November 14th, 2010, 8:08 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: List of gangs not on the list on this site
Replies: 185
Views: 28447

Re: List of gangs not on the list on this site

from the original post, dick enforcement agency crip might just be a click of fronthood crip or something cuz i saw a guy claiming dick enforcement agency and throwin up fronthood.
by redrona
October 27th, 2010, 7:57 pm
Forum: Gang Triva, Give-Aways & Emails
Topic: Trivia - Hispanics & Blacks used same name? - Oct. 19, 2010
Replies: 30
Views: 13764

Re: Trivia - Hispanics & Blacks used same name? - Oct. 19, 2

aztec ninja if my memory serves me the black gang was called nuthin but trouble halldale crips.
by redrona
October 27th, 2010, 7:54 pm
Forum: Gang Triva, Give-Aways & Emails
Topic: Trivia - LAPD shoot out here - Oct. 25, 2010
Replies: 9
Views: 5361

Re: Trivia - LAPD shoot out here - Oct. 25, 2010

WHITSETT AVE. GANGSTER CRIPS.


99% sure im right.
by redrona
June 13th, 2010, 3:13 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Early gangs that became Crips
Replies: 292
Views: 23678

Re: Early gangs that became Crips

taking some educated guesses here- bop town- be bop watts blood outlaw 20's- rolling 20's outlaw blood roman 20's- rolling 20's... bloods or crip, i dunno. dog town- farm dog crip? maybe. pueblos- bishop pueblos blood. one of the OG blood hoods. grandee- from what i've heard, they became grandee blo...
by redrona
June 13th, 2010, 3:08 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: blue gate mafia wtts? anybody heard of it?
Replies: 29
Views: 1975

Re: blue gate mafia wtts? anybody heard of it?

yeah i hate to say it but thats a shitty ass map
by redrona
June 13th, 2010, 2:57 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: What is this?
Replies: 23
Views: 2436

Re: What is this?

NOT SURE ON ANY OF EM, BUT I WANT TO KNOW MORE BOUT BORN TO JACC!!!! THEY GOT A TIGHT ASS NAME.
by redrona
June 13th, 2010, 2:55 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Harbor City Crips
Replies: 35
Views: 4337

Re: Harbor City Crips

i was down there near narbonne high school for a regional track meet. lots of black n mexicans. saw some mexican gang tags but nothin else. also saw a guy dressed in red with a red low low, but i think he was from out of town. met a guy from west side piru there too, but he dont live in harbor city....

Go to advanced search