Search found 10 matches

by blighteddragon
August 18th, 2005, 9:40 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

ok then wtf eva man u so damn smart i talk on the web prolly more than u. unless part of ur hood life includes cyber surfin while im workin so u not the oly person i eva talked to on the net
by blighteddragon
August 18th, 2005, 9:30 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

well jus to damn bad 4 u. guess u jus didnt get a clue r nothin. r maybe u jus cant read very well i dunno n i dont really care cauz u the only person i eva talk too that cried bout how i typed like a lil bitch
by blighteddragon
August 18th, 2005, 9:20 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

wtf does my parents have ta do wid ne of this

n y do i wanna be like 50 cent, wtf i neva said ne that shit

n ppl diein yeah i know ive been there n seen that n done that n i dont fuckin care ne goddamn more wat u have to say to me
by blighteddragon
August 18th, 2005, 9:12 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

ill type like i fuckin wanna k. u dont like it then dont fuckin read it goddamn it man back the fuckin hell off in go malest some lil kid r somin there mr motha fuckin gangsta man u so mutha fuckin bad ass then stop bitchin like a lil momas boy n deal wid it
by blighteddragon
August 18th, 2005, 8:59 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

u funny man now if only u hadda mutha fu*kin clue wat u was talkin bout and to tell ya the truth im bout bored readin the same damn post ova n ova by u n u need ta go the fu*k on n get a clue bout summin b4 u start writin randomized BS u prolly jacked off some fu*kin hick movie
by blighteddragon
August 18th, 2005, 8:43 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

nah u missed me man i went to a school that was bout 2/3 latin then the otha third was bout even wid black white n asian i dont got to the mall much cauz it sux ass n i dont hang wid many white kids, cept for jus a couple cauz the rest is all fu*kin rednecks, i hang wid diff ppl, n i dont even own a...
by blighteddragon
August 18th, 2005, 8:22 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

writin like wat how i fu*kin wanna cauz thats who i am. wtf u talkin fu*kin dumbass like u know me r summin u neva even talked to me so shut the fu*k up if ya dont know who ya talkin bout

the only true knowledge is in known that u know nothin~socrates

n i know u dont know me
by blighteddragon
August 18th, 2005, 8:08 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: About WIGGAS....
Replies: 266
Views: 28233

wtf i neva bein called a wigga r asked who i rep'd cauz i get in they face if they start shit wid me. im white n fu*k u if u wanna think im hurtin 'society' as u call it where the gov wants a bunch of robots to make the rich ppl richer n dont care wtf happens to the poor ppl that really do the work....
by blighteddragon
August 18th, 2005, 7:55 pm
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: Racism obsessed country=USA
Replies: 15
Views: 2021

only certain ppl in the US is racist cause i hang wid all sorts of races n they all jus homies to me not black r latin r asian they jus my boyz r girlz. now my mom n pops neva liked me datin 'otha races' they said cauz god made us diff for a reason they said. i said fu*k that cauz they all jus ppl c...
by blighteddragon
August 18th, 2005, 7:31 pm
Forum: Gang Questions & Info: Hispanic gangs
Topic: one question
Replies: 8
Views: 2042

sry i cant member the name but bob marley wore then alot too n i use to see em lots back in my old hood

Go to advanced search