Search found 285 matches

by Manso
July 5th, 2009, 9:19 pm
Forum: Music and News
Topic: WHAT SIGN IS JIM JONES THROWIN UP IN THIS PICTURE?
Replies: 8
Views: 2877

Re: WHAT SIGN IS JIM JONES THROWIN UP IN THIS PICTURE?

whats the sign that jim jones throwin up in this picture? hes the one on the left in red. jim jones faggot ass is throwin up the reverse "shocka" and about to stick it up juelz santana's ass. lol Ay why the fu** u postin this BS on Washington state u dumb ass white boy. Take this shit to the eastco...
by Manso
June 14th, 2009, 10:41 am
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: O.G Mack
Replies: 129
Views: 30419

Re: O.G Mack

CUZ THIS MARK NIGGA "OG (ORIGINAL GAYSTA) MACK" COULDN'T EVEN GET TG STATUS IN A REAL LA HOOD SO HOW HE OG? ALL HOMEGROWN NYC/EASTCOAST SETS ARE FAKE AND IF U CLAIMIN A CALI HOOD OUT THERE 9 X OUTTA 10 U FAKE TOO GETTIN PUT ON BY OTHER FRAUD ASS NIGGAS.
by Manso
May 31st, 2009, 9:43 pm
Forum: Music and News
Topic: Which Rappers Were Really Gangsters
Replies: 327
Views: 121821

Re: Which Rappers Were Really Gangsters

^LOL.. http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/100/m_cf99f2f99eaa4a088a70cf3a0c4d2fc1.jpg http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/22/m_3acec2ee7b5a41b7aec605eb2ef43ed0.jpg http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/83/l_dd0cfa8ea65c4c679e6015804f205665.jpg http://c2.ac-images.myspacecdn.co...
by Manso
May 31st, 2009, 9:41 pm
Forum: Music and News
Topic: Which Rappers Were Really Gangsters
Replies: 327
Views: 121821

Re: Which Rappers Were Really Gangsters

^LOL.. http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/100/m_cf99f2f99eaa4a088a70cf3a0c4d2fc1.jpg http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/22/m_3acec2ee7b5a41b7aec605eb2ef43ed0.jpg http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/83/l_dd0cfa8ea65c4c679e6015804f205665.jpg http://c2.ac-images.myspacecdn.co...
by Manso
May 18th, 2009, 5:23 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?
Replies: 152
Views: 16833

Re: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?

Mano wrote: yeah because I know Vegas got some real niggas, shit, the whole westcoast. That's why niggas can't start up that fake shit on the West because they get stomped out real quick. But shit if you live 3,000 miles away aint no one gonna check you. That's why all these eastcoast dudes been ge...
by Manso
May 16th, 2009, 11:32 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: COMPTON CRIP HISTORY
Replies: 91
Views: 7378

Re: COMPTON CRIP HISTORY

AH according to Caper too e/s Ducky Hood Compton Crip is orgininally from france or vice versa I guess that's why you never see anybody claimin that shit in Compton cuhz they all re-located to france along with Butler Blocc, Nestor Ave, and all these other Compton hoods that suddenly disappered in t...
by Manso
May 16th, 2009, 11:23 am
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: COMPTON CRIP HISTORY
Replies: 91
Views: 7378

Re: COMPTON CRIP HISTORY

I never really post in the B's and C's forums but I gotta thank you casper for making me lol at work. Homie you dont seem to get it, you have incriminated yourself badly and have been put on the Leva in the worst way. 1st off your from Paris and your trying to speak on the CPT, isnt that like 4,000...
by Manso
May 14th, 2009, 1:03 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?
Replies: 152
Views: 16833

Re: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?

the only LA hoods we got in vegas is few ese hoods,pirus and 60's otherwise most our hoods are local...so if you run into a hoover,broadway,santana or a pj theyre from LA since 96 huh???vegas been doin it since atleast 1980.....i dont know how old you are but if you think back dudes in new yorks,ra...
by Manso
May 13th, 2009, 4:27 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?
Replies: 152
Views: 16833

Re: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?

BASICALLY MAN ... IM A NEW YORK CRIP IVE BEEN REPPIN CRIP FOR 11 YEARS NOW ... MY HOOD NEVER REPPED NO 6 .... MY COUSIN IS FROM LA HE A CRIP ALSO ... HE SAID AS LONG AS DUDES ARE CRIPPIN RIGHT THERE IS NO PROBLEM ... 11 yrs aint shit homie. That shit wasn't even poppin out there on the e.coast back...
by Manso
May 11th, 2009, 5:44 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: COMPTON CRIP HISTORY
Replies: 91
Views: 7378

Re: COMPTON CRIP HISTORY

Sentenza wrote:
SOUFLONDON wrote: Three, your click is called Southcide Trece. if were from the city u claim, why would u chose 13?
Paris neighbourhoods are numbered 1-17 or something. 13th district is an Immmigrant Ghetto i think.
Yeah definitely a lot of immigrants from S/S Compton...LOL
by Manso
May 10th, 2009, 12:23 pm
Forum: Music and News
Topic: Which Rappers Were Really Gangsters
Replies: 327
Views: 121821

Re: Which Rappers Were Really Gangsters

listen mothafuckin crackhead go play elsewhere u aint even from compton bitch ass hater is only here to do the kingpin LOL a gay ass internet gang expert from france is gonna tell me where I am or aint from... What Frence "blood" hood u supposed to be from anyways? N/S 14 Paris Blood Gang? Is your ...
by Manso
May 9th, 2009, 3:32 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Early gangs that became Crips
Replies: 292
Views: 23215

Re: Early gangs that became Crips

http://www.allhoodpublishing.com/images2/BG1.jpg what is this your crip jacket and khakis. What you throwing up in front of all those tags while touring the USA? http://www.allhoodpublishing.com/images2/BG2.jpg http://www.allhoodpublishing.com/images2/BG3.jpg Is that your yacht? Its looks like a lo...
by Manso
May 9th, 2009, 3:20 pm
Forum: Music and News
Topic: Which Rappers Were Really Gangsters
Replies: 327
Views: 121821

Re: Which Rappers Were Really Gangsters

quote]WAT ABOUT: JAY ROCK GLASSES MALONE 211 YOUNG HOOTIE SLIP CAPONE BAD LUCC K BOY ROCCETT MITCHY SLICK K MACC YOUNG HOGGS PROBLEM dont listen to them but i know for a fact that: jay rock is from nickerson young hootie is from westside piru 211 ain't them outta inglewood family? slip capone hawth...
by Manso
May 9th, 2009, 3:16 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: COMPTON CRIP HISTORY
Replies: 91
Views: 7378

Re: COMPTON CRIP HISTORY

Those pics were funny as a muthafucca!!! I saw that dude myspace and that shit is hilarius too...Gay ass french dudes tryin to dress like LA niggas and shit HAHA niggas are pathetic as fu*cc! I guess they got their permission and "hood pass" from OBG Casper Locco 55CC Wooday. Anyways to Hilo boy wat...
by Manso
May 7th, 2009, 3:57 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: COMPTON CRIP HISTORY
Replies: 91
Views: 7378

Re: COMPTON CRIP HISTORY

Dude don't ask Casper shit... He's like a 35+yr old asian french dude... A DOLLA A MILE OF DICC RIDIN WOULD PROBABLY MAKE U A MILLIONAIRE .... ASK YO MOMA ABOUT OBG CASPER THE CUBAN VIET IM PROBABLY ONE OF YOUR DADY'S Oh now your a OBG? LOL how did that happen all the way out there in france? Has a...
by Manso
May 7th, 2009, 3:44 pm
Forum: Music and News
Topic: Which Rappers Were Really Gangsters
Replies: 327
Views: 121821

Re: Which Rappers Were Really Gangsters

Aint that some funny shit the 2 main dude posting on here are 2 fags from France 1 Crip and 1 blood... HAHA HA HA OOOO SO FUNNY ....GET A LIFE LIL FAG .... UNLESS U EARN A DOLLA A MILE 4 DICC RIDIN ...WHATS THE POINT OF SUCH A POST ???? I SUGGEST U FIND A PSY HELL PROBABLY TELL U ABOUT YOUR MOTHAZ ...
by Manso
May 7th, 2009, 3:40 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Early gangs that became Crips
Replies: 292
Views: 23215

Re: Early gangs that became Crips

It's funny how WannaBG Casper tellin niggas they aint got no life and then vents like a lil bitch on 20 straight posts.. DAMN! It's funny too how this nigga admits to not being from SSCC but somehow magically became a crip in Paris and not only a crip but a BG LOL. Wussup with all these euro-fags on...
by Manso
May 3rd, 2009, 10:26 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?
Replies: 152
Views: 16833

Re: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?

BASICALLY MAN ... IM A NEW YORK CRIP IVE BEEN REPPIN CRIP FOR 11 YEARS NOW ... MY HOOD NEVER REPPED NO 6 .... MY COUSIN IS FROM LA HE A CRIP ALSO ... HE SAID AS LONG AS DUDES ARE CRIPPIN RIGHT THERE IS NO PROBLEM ... 11 yrs aint shit homie. That shit wasn't even poppin out there on the e.coast back...
by Manso
May 3rd, 2009, 10:21 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?
Replies: 152
Views: 16833

Re: Do Cali bangers approve of crips and bloods in n.y?

I swear every nigga on that site thehoodup.com is a eastcoast Crip/blood wannabee. These niggas now sayin f*** LA cuz we hatin on these niggas actin like they entitled to bang our shit. Niggas is stucc on stupid knowin they fake but niggas out there don't give a fu** anymore I guess. It's funny tho'...
by Manso
May 3rd, 2009, 6:45 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Early gangs that became Crips
Replies: 292
Views: 23215

Re: Early gangs that became Crips

I agree with "xxx" wanna b-g casper been getting clowned for years already on this website because aint no Compton niggas know this lil asian/cuban/french faggot. Nigga was speakin like he was in the hood a few yrs ago then he got checced and niggas found out he was some homo in France postin all t...
by Manso
May 3rd, 2009, 1:29 pm
Forum: Music and News
Topic: Which Rappers Were Really Gangsters
Replies: 327
Views: 121821

Re: Which Rappers Were Really Gangsters

Aint that some funny shit the 2 main dude posting on here are 2 fags from France 1 Crip and 1 blood... HAHA
by Manso
May 3rd, 2009, 12:48 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: Early gangs that became Crips
Replies: 292
Views: 23215

Re: Early gangs that became Crips

I agree with "xxx" wanna b-g casper been getting clowned for years already on this website cuz aint no Compton niggas know this lil asian/cuban/french faggot. Nigga was speakin like he was in the hood a few yrs ago then he got checced and niggas found out he was some homo in France postin all that s...
by Manso
April 8th, 2009, 5:38 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - East Coast - U.S.A.
Topic: New Jersey gangs.
Replies: 40
Views: 7764

Re: New Jersey gangs.

jaybanga wrote:U TALK ALOT OF SHIT MYSELF..STOP HATING ON the EASTCOAST..WE STILL BANGIN..TEK UP OR GET 93 WET-UP.
NUFF SAID.
HAHA bitch please 9-Gay is fake ass fucc and everybody but you knows it. Fucc nj and ny fake ass Crips and bloods get off our dicks!
by Manso
April 6th, 2009, 12:41 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Question about BLoods/Crips (Los Angeles County no VIP)
Replies: 8
Views: 900

Re: Question about BLoods/Crips (Los Angeles County no VIP)

What I wanna know is why all these outta state gay rappers like lil wayne's midget ass always rockin the Cinn. Reds fitted? He aint from nowhere anyway. Shit even Crips in Compton rock dead fitted caps it don't mean shit anyways. "C" for Compton. Every hood got their own fitted tho'. Not just dirus ...
by Manso
March 26th, 2009, 4:39 pm
Forum: Mexico, Central America, South America & the Caribbean
Topic: Argentina gangs
Replies: 10
Views: 8354

Re: Argentina gangs

cliffard wrote:the argentines are ???? ???? ... faggots? please translate.
Yeah it means they're fags...I saw some argentinos on facebook that created a page for C-walkers lol!
by Manso
March 26th, 2009, 4:20 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Native american gangs?
Replies: 19
Views: 4022

Re: Native american gangs?

Native americans bangin??? HAHAHA Now that's as fake ass these white boys in Iowa tryin to bang some shit. Aint no indians in any hoods. They live out in fuckin reservations in the middle of nowhere. What they bangin over firecracker or casino territory? lol NOT ALL NATIVE LIVE ON RESERVATIONS...TH...
by Manso
March 22nd, 2009, 8:42 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Native american gangs?
Replies: 19
Views: 4022

Re: Native american gangs?

Native americans bangin??? HAHAHA Now that's as fake ass these white boys in Iowa tryin to bang some shit. Aint no indians in any hoods. They live out in fuckin reservations in the middle of nowhere. What they bangin over firecracker or casino territory? lol
by Manso
March 22nd, 2009, 8:35 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Washington State gangs
Replies: 27
Views: 6907

Re: Washington State gangs

met some guy from nutty block crips Compton asked him what area code Compton is he didn't know asked him what street he said nutty block asked him what sidestreet he didn't know asked what's the zipcode after he didn't know that I knew he was a buster HAHA never heard of nasties being in washington...
by Manso
March 18th, 2009, 12:18 pm
Forum: Film, TV, Footage, Documentaries & Video Games
Topic: Girl Gets Dropped Badly For Spitting On A Guy
Replies: 3
Views: 2385

Re: Girl Gets Dropped Badly For Spitting On A Guy

Hittin is girl is weak BUT a bitch that spits in your face deserves atleast a backhand. Bitches need to stop bucking up to niggas or they asking for it. If you don't want to get dropped like a man don't try to acted like one then
by Manso
March 18th, 2009, 9:13 am
Forum: Religious Thought
Topic: The Book of Mormon
Replies: 66
Views: 23719

Re:

ya see dem mormon hypocrite just galong and dem ah fi grow dem locks inna strickly fashion stylee pon dem head top and tings but down inna dem heart , dem mormon stone cold like a tombstone heart is all wickedness and BALDHEAD tings....fiya pon dem heathen...high and i just come fight spiritual wic...
by Manso
March 17th, 2009, 8:34 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - West Coast - U.S.A.
Topic: Washington State gangs
Replies: 27
Views: 6907

Re: Washington State gangs

met some guy from nutty block crips Compton asked him what area code Compton is he didn't know asked him what street he said nutty block asked him what sidestreet he didn't know asked what's the zipcode after he didn't know that I knew he was a buster HAHA never heard of nasties being in washington...
by Manso
March 6th, 2009, 6:31 pm
Forum: Gang Questions & Info: Black gangs
Topic: COMPTON CRIP HISTORY
Replies: 91
Views: 7378

Re: COMPTON CRIP HISTORY

Dude don't ask Casper shit... He's like a 35+yr old asian french dude...

Go to advanced search