Search found 178 matches

by MadIP
August 23rd, 2008, 6:49 am
Forum: Race and Ethnicity, Racial Relations & Racism
Topic: The True Meaning of "Mayate"!
Replies: 25
Views: 8167

Re: The True Meaning of "Mayate"!

I DONT KNOW THE ORIGIN BUT WHEN THEY USE IT THEY MEAN " HOMOSEXUAL "
by MadIP
August 22nd, 2008, 2:28 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: WHITE CRIPS AND BLOODS
Replies: 122
Views: 28461

Re: WHITE CRIPS AND BLOODS

SHUT UP CLOWN, IT AINT AS SIMPLE AS YOU PUT IT, BUT GIVIN UR LIFE FOR A BUNCH OF NI***** THAT WONT GIVE A FUCK IF YOU GET LOCKED UP THEN, IT AINT THE SMARTEST MOVE, AND YOU BECOME A TARGET OF THE AB OR EME IN PRISON. HAHA
by MadIP
August 21st, 2008, 4:10 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: woods
Replies: 33
Views: 13581

Re: woods

I THINK THE REAL REASON WHY PECKERWOODS AND ANY CALIFORNIA WHITE GANG DONT GET RESPECT IT BECAUSE THEY DONT LIVE IN WORKIN CLASS NEIGHBOURHOODS NO WAY NEAR ANY MEXICAN OR BLACK HOOD AND THIS SHIT SINCE THE 1920´S, SO HOW THE FUCK THEY GONNA GET RESPECT IF THEY AINT HAVIN WARS WITH ANY SURENOS CRIPS ...
by MadIP
August 21st, 2008, 4:05 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: WHITE CRIPS AND BLOODS
Replies: 122
Views: 28461

Re: WHITE CRIPS AND BLOODS

AND ? IF YOU HAVE TO GROW IN A BLACK GHETTO YOU CAN GET A JOB TRY TO MOVE UR FAMILY, BUT JOININ A BLACK GANG IS THE DUMBEST CHOICE U CAN EVER MAKE, I THINK I SAID IT ALL.
by MadIP
August 19th, 2008, 5:03 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: RESPECTABLE WHITE GANGS IN YOUR AREA!!!
Replies: 226
Views: 42970

Re: RESPECTABLE WHITE GANGS IN YOUR AREA!!!

the funny thing is how u call all white gangs racist , not all r , but since uwanna pull that card the blacks n latins go at the whites cause of a color dont matter of gang or not , and u kno this is true, shit im irish n black so i see it from both sides, but u want to just put one race on the tab...
by MadIP
August 19th, 2008, 5:00 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: NORTH INSANE POPES NATION
Replies: 21
Views: 7920

Re: NORTH INSANE POPES NATION

LARKIN LIVES ON ? IF LARKIN WOKE UP AND SAW A WHITE BOY DRESSIN LIKE A BLACK GUY CLAIMIN POPE HE WOULD KNOCK HIS TEETH OUT, MOTHERFUCKER YOU AINT NO POPE. THE NORTH SIDE POPES WAS A NEIGHBOURHOOD GANG OF IRISH, ITALIAN AND GREEK BOYS IT MEANT SOMETHING THEY FOUGHT FOR SOMETHING AND YALL WIGGERS ARE ...
by MadIP
August 18th, 2008, 3:30 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: NORTH INSANE POPES NATION
Replies: 21
Views: 7920

Re: NORTH INSANE POPES NATION

ITS FUNNY HOW YOU FLAGGIN UR NATION, BUT JUST IMAGINE AS IF JEFF FORT DIDNT ACKNOWLEDGE THE STONES OF TODAY AS REAL STONES, YALL WHITE NIGGERS IN FOSTER AND LINCOLN AINT NO REAL POPES, THE OLD NORTH SIDE POPES DONT RECOGNIZE YALL AS REAL POPES BUT AS WIGGERS. THE NORTH SIDE POPES FOUNDED THE SOUTH S...
by MadIP
August 13th, 2008, 10:57 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: do vice lords run chi town?
Replies: 59
Views: 10138

Re: do vice lords run chi town?

YOU A MEXICAN BPS ? WHAT SET OF BPS U FROM ?
by MadIP
August 13th, 2008, 10:56 am
Forum: Gang Questions & Info: Asian & White gangs
Topic: whites should start a gang
Replies: 24
Views: 1178

Re: whites should start a gang

I DONT THINK THE WHITES OF LA WOULD START A GANG CAUSE THEY ALL LIVE IN MALIBU :lol: IF AT LEAST THERE WAS WHITE HOODS NEXT OR IN SOUTH CENTRAL, IN CHICAGO THERES STILL WHITE HOODS.
by MadIP
August 11th, 2008, 7:57 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS
Replies: 438
Views: 104030

Re: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS

ANDREW THE FAGGOT NEEDS TO GET BANNED IF THIS IS A GANG FORUM CAUSE HE AINT GOT SHIT TO DO WITH GANGS AND JUST SPREADIN BS, FUCK DENVER ANYWAY. TO THAT FOOL YOU ARE FROM ONTARIO THAT AINT PASADENA EITHER, AND WELL IS TRUE I AINT BEEN IN THOSE LK HOODS, YOU CANT DENY THAT VIDEO WERE THEY IS REPPIN TH...
by MadIP
August 10th, 2008, 5:17 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: A question about the vice lords
Replies: 38
Views: 4989

Re: A question about the vice lords

THERES RUMORS SAYIN THERES A VICE LORD GANG IN SAN DIEGO, ALREADY READ IT ON CHICAGOMOBS SAYIN THEY WAS VICE LORDS IN SAN DIEGO, ANYBODY KNOW ?
by MadIP
August 10th, 2008, 5:13 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: do vice lords run chi town?
Replies: 59
Views: 10138

Re: do vice lords run chi town?

YOU WAS DISSIN MY SHIT, BECAUSE POPES IS A HISTORICAL CHICAGO GANG, AND FUCK PRISON IN THE ILL-STATE THEY CONTROLLED BY A BLACK GANG OR LATIN GANG, I AINT GOT NO FIGHT WITH BPS EITHER, WE FINBALLERS. YOU SAID THE POPES WOULDNT MAKE IT IN THOSE LA HS AND I SAID WE WOULD HOLD OUR OWN, AND IF THERE WAS...
by MadIP
August 10th, 2008, 4:59 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS
Replies: 438
Views: 104030

Re: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS

this is DEFINATLEY tee9......read how he says the same shit about lks in tx gettin busted with 28 keys....chicago gangs taking over oceanside.......same damn thing by the way i read an article about those crips/gds in oceanside....there was one killing.......police identified maybe 19 gds in that c...
by MadIP
August 8th, 2008, 12:21 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: do vice lords run chi town?
Replies: 59
Views: 10138

Re: do vice lords run chi town?

I am from chi south side never heard of IP ? where they from? YOU AINT NEVER BEEN TO HOYNE PARK, ARCHER-PULASKI AREA, CLEARIN DISTRICT, 63RD AND SAYRE AVE, NEVER HEARD OF THE SOUTH SIDE POPES, ALMIGHTY POPES, THEN YOU AINT NEVER HIT THEM STREETS PUNK. WE 300+ , LOTS OF POPES IN THE PRISON SYSTEM, W...
by MadIP
August 8th, 2008, 11:59 am
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: WHITE CRIPS AND BLOODS
Replies: 122
Views: 28461

Re: WHITE CRIPS AND BLOODS

THIS POST IS A WASTE, WHITE CRIPS ARE A NONSENSE, IT MEANS SELLIN OUR OWN PEOPLE, A DISGRACE TO THE WHITE RACE AND A SHOT IN THE CHEST. SO WE ALL KNOW ALL THIS CASES OF CRIPS KILLIN WHITE PEOPLE SO WHAT WILL THE WHITE CRIP DO, KILL EM TOO ? IS JUST STUPID, AND WITH THE POST ABOVE ITS TRUE A BUNCH OF...
by MadIP
August 8th, 2008, 6:56 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS
Replies: 438
Views: 104030

Re: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS

CHICAGO WINS IT, CHICAGO WAS 100 TIMES WORSE IN THE 70´S, BUT JUST SLEPT A BIT AND LA GOT VERY VIOLENT IN A SHORT TIME, BUT THAT DONT MEAN SHIT BECAUSE NOW THEY AINT BEING HEARD. THE CRIPS THING IS GO TO A CORNER WITH 3 AK47 INTENDED FOR A RIVAL AND DELIVER A SHOWER OF BULLETS KILLIN LIKE 4 CIVILIAN...
by MadIP
August 8th, 2008, 6:39 am
Forum: Canada street gangs & US Organized Crime
Topic: Suge Knight and Sonny Franzese
Replies: 224
Views: 48150

Re: Suge Knight and Sonny Franzese

I guess I misunderstood you when you tried to disprove me that the Gambino crime family makes less money than either of the Bloods or Crips, or maybe I didn't? Did I? The Gangster Disciples in Chicago, which number around 30,000 members there, make 100 million dollars a year in drug trafficking, and...
by MadIP
August 5th, 2008, 6:26 am
Forum: Los Angeles Area News
Topic: $10K Reward For Info On Fatal Gardena Shooting
Replies: 21
Views: 3128

Re: $10K Reward For Info On Fatal Gardena Shooting

YOU ARE A FUCKIN LAMO, I DONT WANT DUDES NAME OR NOTHING, I WAS JUST WONDERIN IF THE FOOL WAS FROM A CRIPS GANG AND EVEN IF YOU SAY HE WAS FOR EXAMPLE A ROLLIN 60 YOU THINK THEY GONNA LOCATE HIM WITHIN 1200 MEMBERS ? YOU COULDNT SEE THE FOOLS FACE SO HOW THE FUCK THEY GONNA IDENTIFY HIM ? BET HE WAS...
by MadIP
August 4th, 2008, 6:27 am
Forum: Los Angeles Area News
Topic: $10K Reward For Info On Fatal Gardena Shooting
Replies: 21
Views: 3128

Re: $10K Reward For Info On Fatal Gardena Shooting

THE DENVER CHUMP WITH HIS USEFUL REMARKS, HAHAHA, SHUT THE FUCK UP PUNK, I WAS JUST WONDERIN IF IT WAS A CRIPS THING, BUT IM SURE IT WAS CRACK HEAD THAT NEEDED HIS HIGH CAUSE HE WENT SO FAST POR $50 .
by MadIP
August 3rd, 2008, 9:49 am
Forum: Los Angeles Area News
Topic: $10K Reward For Info On Fatal Gardena Shooting
Replies: 21
Views: 3128

$10K Reward For Info On Fatal Gardena Shooting

$10K Reward For Info On Fatal Gardena Shooting GARDENA, Calif. The city of Gardena is offering a $10,000 reward for information that leads to the arrests and convictions of two men that gunned down a 51-year-old woman during a robbery inside a Gardena t-shirt shop. Hae Sook Roh of Gardena was shot t...
by MadIP
August 1st, 2008, 2:16 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: do vice lords run chi town?
Replies: 59
Views: 10138

Re: do vice lords run chi town?

IM ON A LA FORUM ? THEN I WONDER WHY ITS CALLED STREETGANGS.COM SHOULDNT IT BE CALLED LAGANGS.COM , AND U WAS TALKIN ABOUT NORTHSIDE POPES DAMN ANOTHER FRAUD, I WONDER WHY YALL TALK SO MUCH WHEN U DONT HAVE FIRST HAND INFO, THE NORTHSIDE POPES AINT SHIT THEY NO WERE NEAR 250 DEEP , MORE LIKELY 20 DE...
by MadIP
July 30th, 2008, 12:13 pm
Forum: Open Section for Other Random Topics & Controverisal issues
Topic: Landing on the moon in 1969.
Replies: 53
Views: 21115

Re: Landing on the moon in 1969.

U GOT THE REASONS RIGHT THERE IN YOUR FACE, A FLAG CANT MOVE IN THE MOON THERES NO AIR, THE VIDEO IS A FRAUD BUT THEY DID LAND IN THE MOON JUST WHEN THEY WAS TAPIN IT THE TEMPERATURE FUCKED UP THE TAPES SO THEY DECIDED TO DO IT IN A STUDIO.
by MadIP
July 30th, 2008, 12:07 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: Chicago Asian Gang
Replies: 11
Views: 5377

Re: Chicago Asian Gang

FUCK CHINATOWN, CHINK, NEVER HEARD OF THOSE PUNKS, BUT I WOULD LOVE TO SHOOT AT A BUNCH OF CHINKS.
by MadIP
July 30th, 2008, 12:03 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: Aint no pity in GAYLORD City
Replies: 18
Views: 5983

Re: Aint no pity in GAYLORD City

LIL MICK ? NAH I AINT HIM. STONEGREASER AND I , KNOW WHATS UP WITH THE GAYLORDS, YOU GOTTA BE REAL DUMB TO GET A IMPRESSION OF A GANG JUST BY THE NAME, REALITY IS THE HARDEST GANGS HAVE SOFT NAMES AND WEAK GANGS HAVE TOUGH NAMES. AND ALL I KNOW IS IN THE 80´S YOU WOULDNT DARE TO GO TO A GAYLORD HOOD...
by MadIP
July 30th, 2008, 11:59 am
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: WHITE GANGS R JOKES
Replies: 20
Views: 6328

Re: WHITE GANGS R JOKES

WHITE GANGS ARE JUST A JOKE. THEY DONT PUT IN WORK. ALL THEY DO IS TALK A LOT OF SHIT. fu-- WHITE IRISH ITALIAN N ALL THEM PUNKS. WHITE GANGS DONT EVEN EXIST. ASIAN GANGS RUN EVERYTHING NOW. FUCKIN CHINK, ASIAN MOTHERFUCKER, I KNOW YOU WOULDNT SAY THAT IN ANY WHITE CHICAGO GANG NEIGHBOURHOOD CAUSE ...
by MadIP
July 29th, 2008, 1:25 pm
Forum: Los Angeles Area News
Topic: LA area schools and Gangs
Replies: 56
Views: 8320

Re: LA area schools and Gangs

YALL NEED TO STOP THINKIN THE CRIPS AND BLOODS ARE LIKE SOME BULLETPROOF, IN THOSE HIGH SCHOOLS THEY GO THE YOUNGER ONES AND YOU SAYIN THE POPES CANT #%@& WITH EM ? THE POPES WILL KILL AND SERVE THOSE NIGGERS EASILY, TO ME THE 26 AND SATAN DISCIPLES ARE WORSE THAN UR MEXICAN GANGS, STOP WATCHIN HOL...
by MadIP
July 29th, 2008, 1:17 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS
Replies: 438
Views: 104030

Re: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS

HOW CAN YOU STOP A GUY CLAIMIN HE IS " LOC´D TO THE BRAIN " (USUALLY HIGH ON PCP) ? A BULLET TO THE HEAD AND ITS OVER. THATS WHAT IM SAYIN MOST OF YALL AINT EVEN LIVIN INT HOSE STREETS BUT THOSE HOLLYWOOD MOVIES GIVE A WRONG VIEW OF HOW IT IS. I DONT THINK ANY CHICAGO GANG WOULD GO TO THE MIDDLE OF ...
by MadIP
July 26th, 2008, 4:38 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: Aint no pity in GAYLORD City
Replies: 18
Views: 5983

Aint no pity in GAYLORD City

GOTTA PAY HOMAGE TO THIS DUDES, CANT STAND A WHITE GANG SECTION WITHOUT THE GAYLORDS. IM FROM POPES BUT I GOT RESPECT FOR THE GAYLORDS NOW THERE AINT MUCH , BUT IN THERE TIME THEY WOULD INSTILL FEAR IN THE LATIN KINGS , IMPERIAL GANGSTERS , THAT I DOUBT ANY NAZI LOWRIDER PECKERWOOD PEN1 WILL EVER DO...
by MadIP
July 25th, 2008, 4:26 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: Latin Kings
Replies: 210
Views: 54571

Re: Latin Kings

Whatever... I don't know why that fool had to up this, after already talking about the same thing in another thread. FUCKING PUNK, THIS MOTHERFUCKER IS FUNNY, YOU BE GOIN AT ALL THEM GANG FORUMS EVEN IN A POLICE FORUM I SEEN U, I WONDER IF U AINT AN INFORMER. THE PASADENA LATIN KINGS ARE THE ONES S...
by MadIP
July 25th, 2008, 4:08 pm
Forum: Gang Questions, Info & News - General - U.S.A.
Topic: WHITE CRIPS AND BLOODS
Replies: 122
Views: 28461

Re: WHITE CRIPS AND BLOODS

ANY WHITE CRIP OR BLOOD SHOULD GET SMASHED CAUSE HES A FUCKIN RACE TRAITOR. LOL THIS COMMING FROM A CHI TOWN DUDE I THOUGHT YOU GUYS WERNT ON THAT RACE SHIT YET? ITS NOT THAT EASY HOMIE, HERE ITS ALL ABOUT SURVIVAL AND IF YOUR A POOR WHITE FAMILY LIVING IN COMPTON OR SOUTH CENTRAL AND YOUR GETTING ...
by MadIP
July 25th, 2008, 7:27 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: Dell Vikings
Replies: 10
Views: 1334

Dell Vikings

I WANNA POST THIS LIL STORY ABOUT THIS DUDES, I DONT THINK THEY ACTIVE ANYMORE, BUT JUST TO SHOW HOW INSANE CHICAGO CAN GET, SHIT, WHEN THERE WASNT EVEN CRIPS AND BLOODS IN LA , THIS IS WHAT WAS HAPPENIN IN CHICAGO . AND ALSO I WOULD SAY THEY MADE THE ILLEST WAY OF RECRUITING NEW MEMBERS TO THERE GA...
by MadIP
July 25th, 2008, 7:21 am
Forum: Gang Questions, Info & News - Mid West - U.S.A.
Topic: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS
Replies: 438
Views: 104030

Re: L.A. GANGS ~versus~ CHICAGO GANGS

THE LIST OF FRAUDS IN THIS FORUM EVERY DAY GETS BIGGER, AND AFTER THE MORE FAKE YOU IS YOU GET YOUR VIP AND MODERATOR, LAME ! IF IT WASNT ENOUGH WITH VINCE THE LA GANG CHEERLEADER AND THE CANADIAN RUNNIN HIS MOUTH ON AMERICAN GANGS NOW WE HAVE A NEW FRAUD TO ADD ANDREW FROM DENVER :lol: YOUR CITY IS...

Go to advanced search