Suwoop, Woopdewoop, etc????

Discuss general Black gangs in Los Angeles County which include Bloods, Crips, Hustlers, Crews and Independent groups in Los Angeles County here.
PaulMasson
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 25
Joined: September 5th, 2008, 11:49 am
What city do you live in now?: Yo City

Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by PaulMasson » September 5th, 2008, 11:53 am

i kno bloods and ru's say Suwoop.


and Crips Say Woopdewoop.


But do all crips say "woop de woop"? or just a certain few sets, cause i got this homeboy and he claim 30's and he be like Woop De Woop and im like WTF?? 30's say that???


i even heard its a "C woo" and ooowoooo, ????


wtf is these about?

woopdewoop, c woo, and oowoooo?

KeeCapone
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 34
Joined: August 13th, 2008, 10:24 am
What city do you live in now?: South-Central L.A.

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by KeeCapone » September 5th, 2008, 3:29 pm

I'm From the Tumbs Homie. 39th W/S ROLLiN 30's HARLEM CRiP TO Be Exact & Yeah You Got Some Homies Who Say Woop
Dewoop, But It's In General When Spealing On Some Shit & Clowing with It. Now You Do Have My E/S Niggaz From The Coast
On The Woop Gang Movement & They Sya & You Gone Hear'em Say Woop!!! So Woop Is A C-Thang" Now I Guess. But Ae'body Know WeBeen Saying Woop Woop Since Since The Cut Reppin For Eastside Niggaz & Westside Niggaz back In The Day...

West Rollin...

PaulMasson
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 25
Joined: September 5th, 2008, 11:49 am
What city do you live in now?: Yo City

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by PaulMasson » September 6th, 2008, 9:45 am

oh aite good lookin fams.

but wat bout "C Wooo"? thats real, cuz it sound fake.

KeeCapone
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 34
Joined: August 13th, 2008, 10:24 am
What city do you live in now?: South-Central L.A.

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by KeeCapone » September 9th, 2008, 10:50 am

I Really Don't Know, But I Would'nt Put It Pass Any Rips Putting The "C" In Front Of The Woop Just To Spite Bloods, Pirus & All
Damus Reguardless Cuz That's What We Do & That's What They Do Vice-versa!!! It's All A Hood Thang No Matter How U Look
At It. It's Like They Gone Push It Like That, Then We Gone Push It Like This & That's What It Is....

KeeCapone
W/S ROLLiN 30's
39th Street Harlem Crip Ripresentaive

dl
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 213
Joined: February 14th, 2004, 2:24 pm
What city do you live in now?: Who cares

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by dl » September 10th, 2008, 11:32 am

Man, what up with Keke Loco? Where he at? Dude need to hit the studio and serve us some fresh LA music... Hollar at that dude!!!

KeeCapone
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 34
Joined: August 13th, 2008, 10:24 am
What city do you live in now?: South-Central L.A.

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by KeeCapone » September 10th, 2008, 7:59 pm

Cuzz Still At It... He Fuckin with G. Malone And Blu-Division. You Gone Hear From Cuzz Soon. You Know This Music Shit Take Time. But Cuzz Coming Again.

SmoshBro
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 70
Joined: June 30th, 2008, 10:06 pm
Country: Canada
If in the United States: Massachusetts
What city do you live in now?: Ontario

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by SmoshBro » September 16th, 2008, 8:51 am

What does "the the Doe" mean?
I know Lil Wayne is fake but in one of his songs he says "all my bloods scream "Su-Woop" and "the the Doe"". Does it actually mean anything or is he just makin words up?

dubts
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 735
Joined: October 16th, 2008, 3:53 pm
What city do you live in now?: Los Angeles

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by dubts » October 16th, 2008, 8:53 pm

the coasts especially 76 is known for sayin "woop" , this shit ain't just belong to one gang.......

freebanger
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 63
Joined: October 8th, 2008, 1:22 am
What city do you live in now?: Baltimore

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by freebanger » October 20th, 2008, 10:30 pm

fake bloods call is .... Blaatttt !!! , that 5 point star bloods phony shit

356str
Straw Weight
Straw Weight
Posts: 61
Joined: August 21st, 2008, 3:31 am
What city do you live in now?: Baltimore

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by 356str » February 3rd, 2009, 11:41 am

For All of you not knowing its pronounced Suewhoop! and that is a universal kall used by the blood card meaning any who bangs the right poccket

the blues might use woop i wouldn't know or wanna know shit bout that but thats 4 damus only!

Woop De Woop Or SuDEwhoop r just other ways of wacckn it out or addressn the homiez...

NationWide Damu Rydaz SuDeMuddaFuccknWoop!

User avatar
bgcasper
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6088
Joined: June 19th, 2003, 7:01 am
What city do you live in now?: south paris
Location: from cpt to vegas up to paris its blue and gold ogk1 reppin sw pj south 1-tray cripppin

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by bgcasper » February 5th, 2009, 8:45 pm

oooooooooooooooooooooooooooooooooooowap is used on the west side when u rock the ny
every set got their own shit like ooooweeeee oooyuyyyy for atf yaaaaaahh for ville heeeeeeerrrrb for tana zac front poccet heeerp for palm
wooooo daaaaaaaaa is 8055 adcc sscc share the same
.seems like cpt crip gangs have their own shit but soooo wooooo is used by cpt bloods and most bloods in the universe only ssad use woooo day only nutty use oooooo whaaaaaaap only the ville is screamin yaaaaaah but not only tanas is sayin eeeerb
compton gangs have all personalysed call on the crip side the ru side seems to soooo woooooo mostly ....

User avatar
Manso
Middle Weight
Middle Weight
Posts: 284
Joined: August 10th, 2006, 5:06 pm
Location: Compton, Cali

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by Manso » March 4th, 2009, 10:49 pm

bgcasper wrote:oooooooooooooooooooooooooooooooooooowap is used on the west side when u rock the ny
every set got their own shit like ooooweeeee oooyuyyyy for atf yaaaaaahh for ville heeeeeeerrrrb for tana zac front poccet heeerp for palm
wooooo daaaaaaaaa is 8055 adcc sscc share the same
.seems like cpt crip gangs have their own shit but soooo wooooo is used by cpt bloods and most bloods in the universe only ssad use woooo day only nutty use oooooo whaaaaaaap only the ville is screamin yaaaaaah but not only tanas is sayin eeeerb
compton gangs have all personalysed call on the crip side the ru side seems to soooo woooooo mostly ....
Wow you've learned alot from the internet and myspace...

User avatar
bgcasper
Super Heavy Weight
Super Heavy Weight
Posts: 6088
Joined: June 19th, 2003, 7:01 am
What city do you live in now?: south paris
Location: from cpt to vegas up to paris its blue and gold ogk1 reppin sw pj south 1-tray cripppin

Re: Suwoop, Woopdewoop, etc????

Unread post by bgcasper » March 8th, 2009, 8:15 am

well if thats what u think fine ..than at least respect that and hop off ....

Post Reply

Return to “Gang Questions & Info: Black gangs”