Phantro wrote:Claro que não há gangues em Portugal. Nunca houve, e nunca haverá. Agora porreiro era continuarem a pensar assim...a mim dáva-me um certo jeito e a voces, pseudo-intendidos na matéria, não vos custa nada.

Silencioso wrote:Phantro wrote:Claro que não há gangues em Portugal. Nunca houve, e nunca haverá. Agora porreiro era continuarem a pensar assim...a mim dáva-me um certo jeito e a voces, pseudo-intendidos na matéria, não vos custa nada.
How about football hooligan firms?

There's more clubs, but mainly for Benfica, Porto & Sporting. Hooligans is some Brit ish..punamusta wrote:Silencioso wrote:Phantro wrote:Claro que não há gangues em Portugal. Nunca houve, e nunca haverá. Agora porreiro era continuarem a pensar assim...a mim dáva-me um certo jeito e a voces, pseudo-intendidos na matéria, não vos custa nada.
How about football hooligan firms?
In Portugal? I'm not a portuguese, but the football fans in Portugal are mostly a joke. Most of the time it feels that their clubs don't even have fans (besides maybe Porto and Benfica). Which is weird, because Portugal is such a good football country...

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest