Nutty Blocc Compton Crips

Nutty Blocc Compton Crips

Nutty Blocc Compton Crips

Nutty Blocc Compton Crips [NBCC] are a predominately African-American street gang located in the City of Compton in Los Angeles County. They are located from Cetral Avenue (west) to Wilmington (east) between Alondra (north) and Greenleaf (south).


Deceased members

  1. C-Nott
  2. C-Locc
  3. D-Dogg
  4. J-Rocc
  5. Jacc Dogg
  6. Mark
  7. Lil No Good
  8. Donte “Tiny No Good” Smith ( – May 24, 2005) fatally killed by Clarence “Peanut” McKeithan & Glenn “L.G.” Washington from Tragniew Compton Crips in retaliation for the April 2006 murder of Clarence’s younger brother, Anthony McKeithan, 17, by DeJohn Lee “DJ” Craig from Nutty Blocc Compton Crips.
  9. PK
  10. Twin
  11. Koran Willborn

92 Comments for “Nutty Blocc Compton Crips”

  1. NASTY BASHIN tana assasin 159st -163rdst TRAGNIEW LANTANA TANANIEW tana.errrub wsLBCCg`wsTPCCg PARCC boys `BloccBoys NBK.pvck.cppk.ssck.nhpk.osckLaNtAnABLOCC.TrAgNiEw PaRCc no cutt!

    • Jmac

      Dam so many of yall r fukin retarded. U know Fedz be watchin shit and u gonna rap on the internet like u stone kold killa? Yo look at the old skool OGS and close ur mouth on the Internet. Aktin like fools

    • OOOOWWWUUPP

      Fucc Lunch Boxes and Fagneiw Marks! Both of yall gay ass hoods is the weakest hoods in the city! Yall don’t make no noise. The big bad NUTYY’s run Compton! OOOOOWWWUUUUPPP gang! better ask somebody! Yall know what’s cracc’n. LBKAY all day FAG Murderer! WS NBCC 165/166st YTG’s,TG’s,OTG’s,BG’s,OBG’s,OG’s Yanky gang bitches!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ATF187 too!

      • Lil Rhinko

        FUCC NASTYS YALL AINT ACCTIVE YALL GAY ASS ALL YALL HOMIES IS BITCHS LANTANA BLOCC CCOMPKTONK CCRIPK 3704 HOLE GANKG ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRB !!!!!!
        FUCC JROCC

    • Shadylokz1

      FUCC CRIPS I USE TO BE ONE JUST LIKE YOU CUH :\ BUT THEY DIDN’T HAVE MY BACC SO I BECAME 18 ST U SHOULD QUIT BEIN A CKRAB ESE

    • T.E.

      NBCC fucc atf and yo mama owuuupk gang

    • baby peanutt locc

      but why are you bangin so hard on the internet tho?

  2. O.G.LOWkey

    He banging so hard on the internet because he ain’d hood son

    YOU A FAKE ASS GANGSTA, what a waste of my semen.

  3. sean

    In the 50’s and 60’s compton was mostly white, when the niggers moved into compton in the 70’s they started there jungle shit, and 40 years later the niggers have turned compton into one of the worst places to live in the country

    • parcc village baby gangsta

      U dumb bitch compton had black and mexicans in compton in the 50’s and 60’s u white caveman alien rat euro trash

    • dinobvb

      Hey Peckerwood 6000 years ago the earth was paradise til a scientist named yakub decided to create a wicked devil race by using eugenics he grafted the brown germ in the black man til its apex and created a white devil who brung barbariac, homo and beastiality to the earth if you kind was never made earth would still be paradise so fuck compton and you honky!

    • HIGAFULL

      STFU BITCH ASS NIGGA

  4. Tpc159th

    Free my nigga penut, and J stone, and timebomb,
    R.i.p to my nigga PK, Baby Jacc dogg,
    Shout out to Cyco, Neiw Neiw. Boom Boom,
    TPCC 159

  5. da loc

    n/s 858 nasty doggz cuzz

  6. dog style

    THATS WHAT BANGIN IS, INTERNET THUGS…TRAGNIEW YOUR OG’S ARE BLOODS AND SOME OF LANTANA OG’S ARE BLOODS….LANTANA WAS ONLY ONE BLOCC, THEY MOVE THE HOLE OUT, AN OLD PIRU HOOD IN LANTANA…..HISTORY IS SOMETHING…LOL….

    • RASCKAL CK BK NK ALLDAY

      NAPPYBLOCK IS FULL OF BITCHES I RAN INTO A FEW OFF YOU LAMES AND ITS ALWAYS THE SAME THING YOU GUYS RANK OUT DONT EVEN WANT TO CATCH A FADE…SMH TINYRASCKALGANG COMING THRU BOMPTON

    • reggiebeeks

      naw loc i was born and bred in yhe niew yeah what you know about that early 70s and late 80s thing i know who is who and what is what the hole the grandees when they first put a pond in the park the wyatts weems bennetts beeks and so on i remember when that cat on sherm got hit on central riding his bike through traffic the gun battles the fist fight was a ocasional thing inthe niew and around the QBALL MANISH BYNO LILWILL PAYBAC AND SO ON THE PLANE THAT CRASHED BETWEEN the wyatts crib yeah homie it was a lot craccin in the trag loc i will say one thing the cats i hung with are Gs no holds bar inside out if something went down it went down as simple as that was no halfstepping the street i come from in the niew is KEENE ST. 503 TO BE EXACT across the street lived my cuzzin BYNO YEAH DOGSTYLE YOU SHO RIGHT I REMEMBER WEST PARK OFFOF ALONDRA HOW ME AND DARRYLE SIMMONS SCRPPED IN THE NIEW IN FRONT OF HUNDREDS AND HE GOT A LUCCY PUNCH AND CLOCKED ME HOW HE FOUGHT WITH THE HOMIE DRE WHO THREW HIS SHOULDER OUT TRYING TO PUT EM DOWN ON TAPER BLOCC HOW THAT KICCED OFF THE TRAG AND LANTANA WAR REMEMBER THAT DOG STYLE LAST THING YEAH IT USED TO C DAMU BUT IN 77 A CRIP NATION WAS STARTED ON THE WEST SIDE

    • 9mmi

      no, thats a lie there are no bloods in compton for one just pirus (NOT piru bloods)

      lantana blocc has a whole neighborhood not one blocc.. but i will say that nutty is takin all they turf,,

  7. sakes

    what penut ? the homie that stayed posted on northwood street?

  8. -LilmamaSara

    Aye , what’s up w/ my niggas ?

  9. -LilmamaSara

    Aye , what’s up w/ my niggas ? . . I’m about dat life.

  10. A-Wacc wsLBCC

    All ima say is Compton 4 life cuh A-wacc

  11. cj bang bang 165th

    yoh i wanna rep 165th nutty blocc crip wad i gotta do

    • T.E.

      NBCC till i die big T.E. from 165th street R.I.P to my cutty j rocc R.I.P to the big homies d Bone bittachild and keep yo head up big homie DO miss u cuz

  12. ADCC

    nutty south atlantic everything else doesnt matter

  13. YesCubanB

    Crip/blood, east/west, blue/red, nh/gc niggaz find the dumbest shit to fight about.

  14. FUCC DOGG

    Ain’t you niggers got somethin betta to do, like pimp you HO mamma or sister ? Wash the crud off yur dicks ?

    • Crip Mamma

      Valid point, my poor, black friend! You should all wash the crud from your dicks with antibacterial soaps. Sage advice, young nig.

  15. […] Sneed, a 22-year-old member of the Nutty Blocc Crips (according to the LAPD), allegedly went back up north in early June with the girl, whom he’d […]

  16. kENO

    NIGGAS!…CANT WE ALL JUST GET ALONG, AS RODNEY WOULD SAY? MEXICANS TAKING OVER CALI ANYWAY, STOP THE BS BLACK ON BLACK CRIME HOMIES

  17. SKYLINE P1RU

    FUcK KRABZ

  18. RU-GANG

    RU GANG OR SUICIDE

  19. Shadylokz1

    SMH I CAN’T STAND CKRABS THEY MAKE ME C SICC HAHA I USE TO BE A CRIP BACK IN THA DAY BUT THEY DIDN’T BACK ME UP SO I GOT JUMPED ONTO 18 ST SO FUCC CKRABS

  20. WettyLocIsAWhiteBoy

    LOL ON MY TRAGNIEW PARC COMPTON CRIP MY ASS BE STINGIN FROM LAST NIGHT I WAS WITH THIS SEXY MEXICAN GIRL N WHILE WE WAS FUCKIN SHE DID SOMETHING’S TO MY ASS SMH LMWSAO

  21. Da loCsta

    WS.DodgeCityCripGang12st.bKullYs s/o to my cuzzo pk.trouble from lantana blocc n da tragniewparcc pk bk

  22. j mac

    to all the ryders, we need to look out for all these punk azz racist. that’s wuts up. don’t sleep homies, your behind enemy lines.

  23. Sup Dogg

    Is BG Knocc out and gangsta Dresta from Nutty Blocc?

  24. cuh

    y dont we jus fight together against these mexicans that crip blood thing is fuccing stupid cuz

    • Matthew Rodriguez

      why don’t Mexicans, blacks, and long beach Asian boys all get along and combine ourselves since we minorities and take out the nazi ass white government. Mexicans and “blacks” how niggas say are both brown, white niggas hate us both equally. minorities in Greta’s should focus on wiping out da white folk.

  25. Harold Lemons

    Niggers get out of my city. White people erase the scourge of black youths in revolt!

Leave a Reply

CAPTCHA Image
*

Search Archive

Search by Date
Search by Category
Search with Google
Log in |
  • Hispanic Gangs
  • Prison Gangs
  • Email
  • Other Cities
  • Crip Gangs
  • Blood Gangs
  • Asian Gangs
  • Forums
  • Shop
  • Injunctions
  • Contact
  • Resources