Osage Legend Crips, 102

Osage Legend Crips, 102

41 Comments for “Osage Legend Crips, 102”

  1. Chanclas

    TACO TACO BURRITO FRIED Chicken

  2. lucky charmz are busterz on bloodz! LCGK

  3. SUWOOPK MOVINK RAYGROOVERK

    NAYBAHOOD STOOPID FUC 102K FIX THAT SHYT THIS LEGEND CRIP WE ON FOREVA U DUMMIEZ MOST ACTIVE INGLEWOOD CRIPZ AND I BANG THAT BK FK HK GK 3K PK VNGK LEGENHDZ BYTCH!!

  4. CUZ FUK LUKYCHARMS WE TOOK YALL HBKD ON GC YALL STAY SNEAK DISSIN DA HBKD FAKE ASS NAPPK NIGGA YALL DNT WANT IT WIT US YALL KNOW WERE WE AT IN YO HBKD ON 11X1ST OSAGE SYKE LOL THAT MADD ASS GANGSTA CRIP HBKD BK PK OLCK AND YALL NEED TO STOP TEELIN ON NIGGA …..11X1ST X 11X8ST GANGSTA CRIPS MOVEN LIKE THAT BUSTAK PAYBACKILLA INGLEWBKD CRIP MUCH LOVE 2 ALL THA INGLEWBKD CRIPS BUT FUK LUKYCARMS POLICE ASS NIGGAS…

    • 92str Osage Legend Gang

      FUCC RICE CRISPYS. AND WTF IS MAGC ? YOU FAGGS AINT TAKE OVER NOBODY HOOD YOU LIL BITCH BOY. YOU BETTER LEARN INGLEWOOD HISTORY FAGG BOY -THAT 105fwy IS THE REASON LEGENDS AINT ON 111st & OSAGE. FAGG BOY THE STATE OF CALIFORNIA MADE PPL MOVE OFF THAT BACK ROW SO THEY COULD BUILD THAT FWY. YOU CHUMPS AINT NO REAL GANGSTAS OR REAL CRIPS. YOU CHUMPS ARE NOTHIN BUT A CREW. YALL AINT PUT IN NO WORK AINT KILLED SHIT IN INGLEWOOD. YALL ARE BUSTERS YALL AND THEM MARKS IN HAWTHORNE 118gc. WTF IS 118gc ANYWAY? YALL ARE NOT ON NO MAP. WHEN PPL SPEAK OF CRIPS IN INGLEWOOD THEY ONLY SPEAK ABOUT LCG, IVC, RAC, TCG. YOU CHUMPS AINT EVEN ON THE BOOKS. GTFOH FUCK TRAMPS SNOOVA FUCK WATTS FUCK FAGGETS FUCK MAGGETS AND FUCK ALL WANKSTAS.

      • nieborhood2mKuchK

        On Legend crip 2 Cap-one two tramp stomper krispy kreamer Maget basher fag killer snoova shooter and all the rest of you no name ass nigga all i got to say is you gatta shoot or at least locc up wit A real LEGEND OR AT LEAST COME OUT SIDE COMPUTER BANGIN ASS FAGS MAGETS SNAP CRPCKLE MUTHA FUCKIN POP GOES THE KRISPY( HOOCHI COOCHI ASS NIGGAS IM 2from Nay Nays i said it im always in the streets i catch LOUD MOUTKHK

    • madd cee

      LEGENDZ BITCH!Cant stop wont stop INGLEW92D CRIPPIN.We been going at it fa years with the SLOBKS and still going hard. All you fake ASS crip gets no love, stay turnt down. FUCC MAGCK RAC TCG and who ever else hatin on the set. 92str 1e11str OLCG! ifgk etgk hcgk vngk apgk wgbk cmgbk qsbk nhpk62brimk fucc the rest THIS MADD CASTRO#5 yeah im bkacc ! CRIP OR DIE!

    • sLimLaden the Legendary Loc

      fuc magic . you ngaz is a clique. and yall mark ngaz aint doin shit. go kill somthin’.
      you ngaz aint INgLeW92D crips. yall hawthorne. fuc wankstas. Ls up dummy

  5. legend

    speak english homies

  6. C.O.R. aka Czar of Rap

    Bull Shit! Click Clack Bumm!

  7. YGSlimDuce15OOi

    LUCKY CHARMS

  8. InglewHKd Legend Crips

    LMFAO at you internet bangers. GET OFF the computor and go put in sum work BUSTAS !!!!

  9. fucc luccy charm

    PLAYBOY GANGSTA CRIP WEST LA 3RAYZ FUCC LUCCYS

  10. charmKs iz jokes

    Raymond crip the charmks aint ashit but internet and wall bangers if you run into these niccas they so sweat and nice all them niccas do is cyber bang they run in 2 a raymond they turn down no lie s/o 2 all da inglewatts crips these niccas aint shit but sum knocc off hoodstas like who R dese niccas allies and since when !

  11. charmKs iz jokes

    LENGENDCRIPPOLICEDEPARTMENT187K (L.C.P.D187)

  12. charmKs iz jokes

    Shouts 2 da 111 mag`s for taking dey turf lmao

  13. l5150367

    whoever thought it was a good idea to write Legend Crip on the back of my car really wasnt thinking at all. do that to your own property.

  14. POPA DEE 1,2,3,4,5,6

    Osage Legend Crip Gang fucc rice crispy mark ass gangsta cmk Ifgk cpbk cpfk qsk nhpk hcgk 83gk 7st watts killA Legend crip turnt up 4 for life bitch boi Popa Dee 123456

  15. Hardest Cholo Kill Yu Foos

    Inglewood 13 homes. Fuck all you mayates

  16. LIL DOC a.k.a MD

    Fucc raymond crips, 99 mafia, rolling 60’s, 90’s.
    Legendz on mine.

  17. Naybahood popadee4

    Ws Legends Inglewood cropping to than casket magic ain’t never killed nothing or let nothing die lol fuccing taggers

  18. Charmsk da smutgang.

    Fucc charms catch up nicga Rays.

  19. 92str Osage Legend Gang

    FUCC RICE CRISPYS. AND WTF IS MAGC ? YOU FAGGS AINT TAKE OVER NOBODY HOOD YOU LIL BITCH BOY. YOU BETTER LEARN INGLEWOOD HISTORY FAGG BOY -THAT 105fwy IS THE REASON LEGENDS AINT ON 111st & OSAGE. FAGG BOY THE STATE OF CALIFORNIA MADE PPL MOVE OFF THAT BACK ROW SO THEY COULD BUILD THAT FWY. YOU CHUMPS AINT NO REAL GANGSTAS OR REAL CRIPS. YOU CHUMPS ARE NOTHIN BUT A CREW. YALL AINT PUT IN NO WORK AINT KILLED SHIT IN INGLEWOOD. YALL ARE BUSTERS YALL AND THEM MARKS IN HAWTHORNE 118gc. WTF IS 118gc ANYWAY? YALL ARE NOT ON NO MAP. WHEN PPL SPEAK OF CRIPS IN INGLEWOOD THEY ONLY SPEAK ABOUT LCG, IVC, RAC, TCG. YOU CHUMPS AINT EVEN ON THE BOOKS. GTFOH FUCK TRAMPS SNOOVA FUCK WATTS FUCK FAGGETS FUCK MAGGETS AND FUCK ALL WANKSTAS.

  20. 92str Osage Legend Gang

    FUCC RICE CRISPYS. LEGEND GANG NIGGA 92str NHC.
    LETS KEEP IT 100 BITCH BOY… WE RAN THE 102str RICE CRISPYS
    OUT OF INGLEWOOD. MADE YOU BUSTAS PACC UP AND MOVE OUT.
    102 RICE CRISPYS ARE SMOKERS CRACCHEADS. PASADENA RICE CRISPYS
    DONT EVEN EXIST NO MORE. FUCC CRISPYS NIGGA GO ASK 8 OUNCE HOW
    THAT CASKET FEEL AND IS IT COMFORTABLE ENUFF FOR HIM.
    YEA L’GANG NIGGA FUCC CRISPYS

  21. Rays Lcgk

    Fuc charmsk damn near y’all whole hood caught sluggs. But lashay & badluc wasn’t so luccyk lol Y’all can’t push 4 eyes around no more. RxC!

  22. Rays Lcgk

    Fuc charmsk damn near y’all whole hood caught shells. Fuc around and get put on a shirt like lashay & badluc did. Y’all can’t push Cuh around no more.lol RxC!

  23. Fuckgangbangers

    Why don’t all you dumb fucking idiots make something out of yourselves, you literally look like a bunch of Down syndrome idiots running around mad and killing eachother, you have no grammar no education no knowledge, your worthless to society/the world. If you want to kill someone go to actual war you fucking faggots! It’s sickening seeing all of you comment on here you sound like 5 year olds. Have fun rotting in prison or being dead in a year.

Leave a Reply

CAPTCHA Image
*

Search Archive

Search by Date
Search by Category
Search with Google
Log in |
  • Hispanic Gangs
  • Prison Gangs
  • Email
  • Other Cities
  • Crip Gangs
  • Blood Gangs
  • Asian Gangs
  • Forums
  • Shop
  • Injunctions
  • Contact
  • Resources
  • film amk dügün dernek izle