Rollin 20s Crips

Rollin 20s Crips

153 Comments for “Rollin 20s Crips”

  1. piekilla

    Fucc everybody if u aint swervin or nhc this neiborhood savages nhc card bitch boy easts17de LKBc nhc savage gang or dnt bang oh yea fucc toastk

  2. piekilla

    Nhc savages eastside lbc if u aint nhc or swervin get the fucc on

  3. LONGBEACH RASKAL

    FUCK TWINKIESK STOP LETTING THEM BUGSK CHASE YALL AROUND SMH AND YALL OG SNOOP A FAGGOT DAMN SHAME

    25ST AND ELM

    RTCK

  4. bean pies make me laugh

    How do u call ur self a hood in long beach when u never show ur face in hood. I have socked out and smoked so many of u weirdos its not funny. Im not even going to talk about chongos cause they just warm ups untill we catch u hiding mutha fucas

  5. God Almighty

    All of you in the last days will answer for your deeds, good and bad. No purgatory, or empty confession will set you free. Killing people while lying in wait, yes you will suffer much. Wake up people for the kingdom of God is at hand. Drug dealers, liars, rapists, murderers, fornicators, thieves, whoremongers, hatemongers, prideful,will not see the kingdom of heaven. Don’t get caught dead without the me.

  6. iam rollin

    fucc da longos nacho blasta nyyga SK

  7. seeme@7thnmagnolia

    Rolling twinckies LMAO

  8. TG_PRADAA'_DUECE

    was r20llxn to all tha dubs TG Pradaa’ Duece E\$ R2T0C NYD’ $ two tha FLD’$ N THA YTL’$ C WOOPK TWO THAT DUB GANG RXCH R20LLXN OR GET R20LLED ON 2X10 WIT A S AT THA END

  9. CROokEd

    2 high, GOld Neva fOld.. shOutOut 2 all hOmxEs state2state
    mEmpKxs RR20sC. fuk all hatred u shall have uR day#pKsKbK str8 lxKe d2t TwOsssss

  10. Loco Trip

    who know a nigga named KD
    he say he from yo set
    He say he OG
    let me know if i know dis nigga
    add me on facebook loco trip

  11. Loco Trip

    who know a OG nigga
    named KD
    he say he from yo set rollin 20s

  12. riCK ray

    smokin des crabs eatnem 2 nugga

  13. Trill

    REST IN PISS TEDDY BEAR
    CATCH ME ON THE CORNER OF SUMMIT AND CANAL
    FUCK CRABS
    YALL GOT NOTHING BUT .22’S TAHA

  14. Trill

    REST IN PISS BEAR

  15. OG DDG

    Mannn cuz da game so fucced upk dese niggas claimin 20 bkut sayin we nhc SMH. U goofy niggas fuccin up da history n languange fufu niggas dnt een kno wht yall b reppin on or for. ma locs dnt play I DEFF DNT PLAY DAT SHIIT. I RESPECT DA G CODE BKUT HW MUCH LONGA WE GONE LET DESE 880. False flaggin asss niggas live? Its Disrespkectful to my foundin fathers. Cipk og bkig bkad habkiit rabkbkiit, og Ray. U fufu niggas gone get yours. Its been thru da whole set cuzz ND HKOOVA NOT CRIPK !!! COOL OUT LIL CUZZ. MWC E/S R20LLIN 20z LBKC OHIO IN DIS BKITCH CRIPKLUMBKUS c-51 c’s^bksDwn

  16. HAZEY G

    nigga its 103 grape street WVTTS shit i fuCC wit dem DUBs doe fuck al dem pirus and slobs niggas is GRAPKE STREET nigga get wit it or get lost straight out of da pin nigga SHOTGUN GANG fuCC dem slobs CRIIIIIIIIP CRIP HOMIES

  17. Ecc

    Fucc fakestreetK we taking watts

  18. LBTL

    fxcc em slo6$

  19. MCS13

    FUCK TWINKIES AND CHONGOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V ES MCS13 GANG OR DONT BANG!!!!!!!!!!!!!!33ST LS CLICK!!!!!!!!!!! CHONGOK TWINKIEK TWEETY BIRDK BOOTY HOEK!!!!!!!!!!!!!!! FUCK DA REST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M UP ALL DAY!!!!!!!!!!!!!!!

  20. Wicked

    Snoop Dogg & Nate Dogg are affiliated with Rollin’ 20’s Crips in Long Beach

    C-Note, is also from Rollin’ 20’s Crips, she was one of the rappers in the
    Bloods & Crips: Bangin’ on Wax album.

    https://youtu.be/F40M4icrNMQ
    (She’s the chick on the video)

  21. Whitey

    Wow, you ghetto apes are ridicluous

  22. O's

    20s & bugsK supposed to be worst enemies but be fuccin wit each other on the low

  23. Original

    you dumb ass young niggas need to stop politicin over dumb ass shit & go get them doncsK ?K bpk bstK cvK 13K messycanK

  24. Thezenutz

    Shut your ass up bitch

Leave a Reply

CAPTCHA Image
*

Search Archive

Search by Date
Search by Category
Search with Google

Photo Gallery

Log in |
  • Hispanic Gangs
  • Prison Gangs
  • Email
  • Other Cities
  • Crip Gangs
  • Blood Gangs
  • Asian Gangs
  • Forums
  • Shop
  • Injunctions
  • Contact
  • Resources
  • film amk dügün dernek izle