Rollin 20s Crips

Rollin 20s Crips

145 Comments for “Rollin 20s Crips”

  1. sactowncripcuzz

    Yall fooz just dog get it its not about rips killin rips no mo its a hood thang idgaf if u slobk cripk north sidaz or southk sidaz if yall cross me u gonna get it im from sacramento were the slobks out here dont even get jumpked in they dont gota do shit but say ima bklood lmao but us rips we gota prove are loyalty to this cripk shit cuzz but r.i.p nate dogg Cz up my lbkc niggaz keep blocc movin i see yall cuzz 20s up i fux witchall cariiiiiiiiiiiiiiiiiip

  2. Deboloc

    Wuz craccn locs! Dis debo loc from da south in da atl…yall already know wat it is eastside rich rollins 20s dub^^^ loc W.T.P hood blacc n gold shit! Look its all bout unity n brother hood cuz. Yall niggas set trippn on eachother. Marcs locs! Get money cuz fuc all dat beef shit. All i got to say IF YOU AINT ON DAT UNITY SHIT, THEN GET WIT IT OR GET DELT WIT! 20’s hood! Two – woo!

  3. ro77l!ngdubs

    eastside r!ch ro77l!ngs dub Loc 2x blacc and gold R.I.P raymond washington memphis in hur 20slocccccs

  4. tye

    louisiana fuck wit the crips

  5. tye

    louisiana fuk wit the crips

  6. piekilla

    Fucc everybody if u aint swervin or nhc this neiborhood savages nhc card bitch boy easts17de LKBc nhc savage gang or dnt bang oh yea fucc toastk

  7. piekilla

    Nhc savages eastside lbc if u aint nhc or swervin get the fucc on

  8. LONGBEACH RASKAL

    FUCK TWINKIESK STOP LETTING THEM BUGSK CHASE YALL AROUND SMH AND YALL OG SNOOP A FAGGOT DAMN SHAME

    25ST AND ELM

    RTCK

  9. bean pies make me laugh

    How do u call ur self a hood in long beach when u never show ur face in hood. I have socked out and smoked so many of u weirdos its not funny. Im not even going to talk about chongos cause they just warm ups untill we catch u hiding mutha fucas

  10. God Almighty

    All of you in the last days will answer for your deeds, good and bad. No purgatory, or empty confession will set you free. Killing people while lying in wait, yes you will suffer much. Wake up people for the kingdom of God is at hand. Drug dealers, liars, rapists, murderers, fornicators, thieves, whoremongers, hatemongers, prideful,will not see the kingdom of heaven. Don’t get caught dead without the me.

  11. iam rollin

    fucc da longos nacho blasta nyyga SK

  12. seeme@7thnmagnolia

    Rolling twinckies LMAO

  13. TG_PRADAA'_DUECE

    was r20llxn to all tha dubs TG Pradaa’ Duece E\$ R2T0C NYD’ $ two tha FLD’$ N THA YTL’$ C WOOPK TWO THAT DUB GANG RXCH R20LLXN OR GET R20LLED ON 2X10 WIT A S AT THA END

  14. CROokEd

    2 high, GOld Neva fOld.. shOutOut 2 all hOmxEs state2state
    mEmpKxs RR20sC. fuk all hatred u shall have uR day#pKsKbK str8 lxKe d2t TwOsssss

  15. Loco Trip

    who know a nigga named KD
    he say he from yo set
    He say he OG
    let me know if i know dis nigga
    add me on facebook loco trip

  16. Loco Trip

    who know a OG nigga
    named KD
    he say he from yo set rollin 20s

  17. riCK ray

    smokin des crabs eatnem 2 nugga

  18. Trill

    REST IN PISS TEDDY BEAR
    CATCH ME ON THE CORNER OF SUMMIT AND CANAL
    FUCK CRABS
    YALL GOT NOTHING BUT .22’S TAHA

  19. Trill

    REST IN PISS BEAR

  20. OG DDG

    Mannn cuz da game so fucced upk dese niggas claimin 20 bkut sayin we nhc SMH. U goofy niggas fuccin up da history n languange fufu niggas dnt een kno wht yall b reppin on or for. ma locs dnt play I DEFF DNT PLAY DAT SHIIT. I RESPECT DA G CODE BKUT HW MUCH LONGA WE GONE LET DESE 880. False flaggin asss niggas live? Its Disrespkectful to my foundin fathers. Cipk og bkig bkad habkiit rabkbkiit, og Ray. U fufu niggas gone get yours. Its been thru da whole set cuzz ND HKOOVA NOT CRIPK !!! COOL OUT LIL CUZZ. MWC E/S R20LLIN 20z LBKC OHIO IN DIS BKITCH CRIPKLUMBKUS c-51 c’s^bksDwn

  21. HAZEY G

    nigga its 103 grape street WVTTS shit i fuCC wit dem DUBs doe fuck al dem pirus and slobs niggas is GRAPKE STREET nigga get wit it or get lost straight out of da pin nigga SHOTGUN GANG fuCC dem slobs CRIIIIIIIIP CRIP HOMIES

  22. Ecc

    Fucc fakestreetK we taking watts

  23. LBTL

    fxcc em slo6$

  24. MCS13

    FUCK TWINKIES AND CHONGOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V ES MCS13 GANG OR DONT BANG!!!!!!!!!!!!!!33ST LS CLICK!!!!!!!!!!! CHONGOK TWINKIEK TWEETY BIRDK BOOTY HOEK!!!!!!!!!!!!!!! FUCK DA REST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M UP ALL DAY!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Wicked

    Snoop Dogg & Nate Dogg are affiliated with Rollin’ 20’s Crips in Long Beach

    C-Note, is also from Rollin’ 20’s Crips, she was one of the rappers in the
    Bloods & Crips: Bangin’ on Wax album.

    https://youtu.be/F40M4icrNMQ
    (She’s the chick on the video)

Leave a Reply

CAPTCHA Image
*

Search Archive

Search by Date
Search by Category
Search with Google

Photo Gallery

Log in |
  • Hispanic Gangs
  • Prison Gangs
  • Email
  • Other Cities
  • Crip Gangs
  • Blood Gangs
  • Asian Gangs
  • Forums
  • Shop
  • Injunctions
  • Contact
  • Resources
  • film amk dügün dernek izle