Lancaster, California – Hispanic gangs

Home > Hispanic Gangs > Lancaster

Lancaster is the 8th largest city in Los Angeles County, located in the Antelope Valley, about 70 miles northwest of downtown. It is separated from the Los Angeles basin by the San Gabriel Mountain Range. The city has a total area of 94.2 sq. miles. It is the second-largest city on the California side of the Mojave Desert.

Lancaster is home to many employees of Edwards Air Force Base, as well as to employees of Boeing, Lockheed, and Northrop Grumman. Lancaster has a family income above the national average and a median home price below the national average, so 70% of residents in Lancaster own their own homes. The California Poppy Reserve, 20 miles west of Lancaster, boasts one of California’s most abundant crops of the state flower.

According to the 2008 census, the total population for Lancaster is 152,184. 56.5% of residents are White, 36.5% are Hispanic, 4.3% are Asian and 19.2% are Black or African American. 27.2% speak a language other than English in the home. 16.8% of residents have a bachelor’s degree or higher and 79.3% have a high school degree. 17.9% of families and 20.4% of individuals live below the poverty line.

Hispanic gangs in Lancaster, California

  1. Crazy Minded
  2. Lancas
  3. East Side Barrio Lancaster City

152 Comments for “Lancaster, California – Hispanic gangs”

  1. FIVEHORSES

    i CAN’T HELP BUT TO WONDER,WHAT IS ALL THE HATE ABOUT? IT’S REALLY SAD TO SEE A YOUNG LIFE GO TO WASTE.i REALLY FEEL FOR YOUR PARENTS.

  2. 2nstLOCOS13

    who wants it wit that L gang

  3. 2nstLOCOS13

    locos gang

  4. BLACKY-VNE-PRIMOS

    EVIL SIDE VARRIO NUEVO ESTRADA X3 RIFA SINCE 1940
    FUCK MY ENIMIGAS WASSUPP NEWTOWN VANDAL

  5. Enemy

    Casper from lancas snitch
    Sapo from cm snitch
    Sylvester from 22 st snitch
    Menace from BLC snitch
    Shorty from CKF snitch
    I can keep going every good has snitched

  6. LANCAS GANG

    FUCK ALL YOU LAME ASS HOODz BANGiNG ON HERE YOU LEVAS ALL WANNA BE DiSSN BUT WHEN YOU GET RAN UP ON NONE OF YOU FOOz BANG…THTz RiGHT BOW DOWN TO THAT BIG BAD ASS L GANG THE REAL ELE FUCK ALL U FUCKEN LAMES TALKING SHIT ON THE NET BITCH ASS MOTHERFUCKER THIS IS LANCAS GANG TRENS CLICK ESE LILMAN
    FUCK ENCHILADAS AND MONKEYS TAKING CANDY FUCK LAMES PULL OUT A STRAP BUT DONT DO NOTHING WITH IT FUCK DAF TO AND MOCOS!

    • CHUCKY

      FUCK CHANKLAS ESE.. LIL MAN YOU DIDNT WANT IT IN THE HALLS ESE YOUR HOMEBOY CONEJO WENT OUT TO ME IN THE COMPOUND YALL FOOLS IS BITCHES.. IS SS MTC13 GANG PEEWEEGANGSTERS CLICK WE THE BIGGEST HOOD ESE SSMTC13 WSMTC13 ESMTC13 WE RUN THE AV THIS BE OG MUNECO ESE ASK ABOUT ME

  7. ESE SERIO

    fuck all my enemigas puro westsideLANCASX3 FROM THE A.V. 2 THE S.C.V 661 THE REAL CHOLOS PUTOS

  8. Rabbit killuH!v gang

    Jaja stfu bitch ass chancla VaL VeRDe PaRQue 13 bitch thats y the homie beat your bitch ass homie dreamer up in the pinta & fuck pnutt butters leva eSe ckreepy

  9. Ozzie

    Soy el farty de los peanut butters and fuck mierda secas. Farting the most from coast to coast.

  10. Ozzie

    Soy El pinche Farty putos.

  11. Big bird

    This is sesame st gang!Fukk your hood bych

  12. abel flores

    WHATS CRACKIN BITCHES ITS THAT MUTHAFUCKIN SANTA CLARITA VALLEY BARRIO NEWHALL 13GANG ESE LIL FLACKO AKA STEWIE. KICKIN IT WITH MY BOY CHUCKY AKA MUÑECKO FROM THE WEST SIDE ANTELOPE VALLEY VARRIO MIDTOWN CRIMINALS13 GANG FUCK ALL UR DEAD ASS HOMIES AND FUCK YOUR HOOD STRAIGHT SHOT C/S D/F D/H R/R COMING FROM CYA CALIFORNIA YOUTH AUTHORITY AND FUCK UR GRANDMA THIS GOES FOR EVERYONE WHO READS THIS. BITCH SUR BANGING FUCK NIGGERS

    • ckreepy verde

      jaja your a punk ass napp, scared of all the homies n shit. punk ass wanna b thinks hes turnt when he was getting punked in the halls on the hood Verde on mines. Ckreepy NK

  13. mr. oso

    things have changed since i been lock up when lancas was 805 valle and when e.s. blc was a wet back gang from mexico named after a dead president.

  14. New gang

    Lacacao 13

  15. 661 gang

    661 gang fuck 818 kill

  16. YgSleepy

    Nigga Dis W/S Mo$t RAtchet BoyZ 1700blk anybodyK We really out here Fuck everyone MO$T be dah squad cK,GhettoK,dhfmd73k ,FlightclubK ,dbhK ,13k,P$wk 33rdk,hoolignkansk, fuck 42k ,Lancas K,Peanutbutter K,fobK and Fuck Bitch ass Knightk Owl Squad Punk ass niggas we anybody Killaz Free My Nigga YG Smooth Fuck all yall punk niggas its 1700blk MO$T HATED WHAAAP all Mz no friends 5s poppin niggas!!

  17. Joe

    Worst display of the English language comment section EVER!

  18. Baby LarGko

    FKUCK ALL ENEMIES ESE THIS BABY LARGO FRM E/S BARRIO LANCASTER CITY MALDITOS DBS 13 GANG FUK ENCHILADAS ND WEAK ASS COOKIE MONSTERSK

  19. V. LAWNDALE 13 HxA

    L’s up to the vatos from Lancas
    Varrio Lawndale 13 Los East Siders
    Harbor 154st. Area

  20. SPEEDY

    Haha was the haps this speedy from that SOUTHSIDE CROOKS 13 Gang!!!
    just thought I’d let ma haters know I’m still around hahaha can’t stop me foo!!!
    stop snitchin n just gangbang ESE!!!! Ofcourse u gotta come out first, u know who I’m talkin bout, SS CKS Gang ???????????????????????????????????????????????? tick tock but so what bitch!!!!

  21. SPEEDY

    SPEEDY SOUTHSIDE CROOKS R.I.P LARGO
    chanklas wanna kill the homie n then PC up hahaha
    straight levas!!!! Fuck ur family conejo,raskal,recks,
    PC ass bitches, couldn’t handle the 4 yard haha figures
    CANT STOP YOUNG SPEEDY FROM THAT SS.CKS
    GANG PALMDALE REPPIN, come out n play FLOPSK
    stop snitchin ona real one punks, I send mines to ma
    fellow CROOKS out on the calles !!! C’s ^ bitch

    • chucky

      speedy wassup myboy i just got out from cya already gee i still havent forgot about you myboy stay up ese how that level 4 yard though? send mines too to the homies from the varrio and the homies from eastside crooks13 661 AV.. SOY ESE CHUCKY SSMTC13 PEEWEEGANGSTERS CLICK

    • smokey from cks

      Fuck cookies lamass fucking vatos kill these fooz for the folks that dont bang these wanna be surenos int shit, If this was lil boy, still bangin the lv thats rit

  22. CHUCKY

    SS MTC13 CHUCKY PEEWEEGANGSTERS CLICK ALL YOU ENEMIGAS KNOW WASS UP WITH ME YOU CANT EVEN WOOF ON ME ESE HAHA MsUP ESE I DONT WOOF THOUGH BUT YEAH ALL YOU FOOLS GOTA STOP WOOFING ESE YALL MAKE THE SUR LOOK BAD HANDLE ALL THAT SHIT IN THE CALLES.JUST GOT OUT FROM CYA OG CHUCKY.. MADE THE AV LOOK ACTIVE IN CYA ESE BASICS HOMIE OG CHUCKY MTC13 LOS PEEWEEGANGSTERS CLICK

  23. chucky

    THE WEAKEST VARRIO IN THE AV ARE BLC YOU VATOS ARE SORRY ESE THE ONLY ACTIVE ONE IN THAT VARRIO IS LARGO THAT I KNOW OFF ALL YOU OTHER FOOS ARE SORRY ESE STRIAGTH UP YOU FOOLS SHOULDNT EVEN CLAIM THE TRECE YOU FOOLS DONT BE OUT THER GANGBANGIN.. JUST MY CLICK LOS PEEWEEGANGSTERS COULD TAKE YOU VATOS OUT SERIO.. CHUCKY SSMTC13 PWEEGEES CLICK

  24. Vbfx3

    varrio brown familia 13 kill fuck lx3 gang 187 will shot pig

Leave a Reply

CAPTCHA Image
*

Search Archive

Search by Date
Search by Category
Search with Google

Photo Gallery

Log in |
  • Hispanic Gangs
  • Prison Gangs
  • Email
  • Other Cities
  • Crip Gangs
  • Blood Gangs
  • Asian Gangs
  • Forums
  • Shop
  • Injunctions
  • Contact
  • Resources
  • film amk dügün dernek izle