West Covina, California – Hispanic gangs

Home > Hispanic Gangs > West Covina

West Covina is a middle class city suburb of Los Angeles County, located 20 miles east of Downtown LA in the eastern San Gabriel Valley area. The city occupies a total area of 16.1 sq. miles of land. West Covina was incorporated as an independent city in 1923 to prevent the city of Covina from building a sewage farm in the area.

Voted in 2008 & 2009 as one of the best places to live in Los Angeles County, the South Hills area of the city has a large concentration of hillside multi-million dollar homes. According to the 2008 Census, the total population of West Covina is 107,409 people. 52.5% of residents are Hispanic, 35.2% of residents are White, 25% are Asian, and 4.3% are Black or African American.

34% of residents are foreign born, and 54.9% speak a language other than English in the home. 23.6% of residents have a bachelor’s degree or higher, and 91.7% of residents have a high school degree. Only 6% of families and 9.4% of individuals live below the poverty line. The median family income is 75,925.

Hispanic gangs in West Covina

  1. West Covina 13
  2. West Covina Mob
  3. The Royal Magestics 13
  4. Alwood St Locos
  5. West Covina Boyz
  6. East Side Dukes
  7. EWF Gang
  8. West Covina Kaysers.

53 Comments for “West Covina, California – Hispanic gangs”

  1. WCST

    VARRIO WALNUT CREEK STREETERS 13 GANG SGV F**k all MY ENEMIGAS!

    VWCSTR

  2. unknown

    the last time i checked my homie got jacked from a blood nigga not from a sureno wtf is west covina mob doing here lol

  3. WEST COVINA 3CE KAYS

    hAHAHAHA ALLL UUUU FOOS ARE NET BANGERS LOL GET WIT THE PROGRAM ESE WERE THE REAL WEST COVINA 3CE GANG NO BLOOD OR NAPPY HATS OR NO COOKIES LOL COOKIESN ARE TAGGERS LOL KID U A B**** ESE AND TOKER GOT PUNKD AND ALL U FOOS FROM COOKIES ARE WINNES AND NAPPY HEADS DNT KALL THE KOPS WHEN U FOOS ARE GONNA GET DWN ON WEST GANG REMEMBER VARRIO WEST COVINA 3CE KAYSTERS CLIKA COOKIE KILLA NAPPY HEAD KILLA EBK ESE

    • creekster

      WHAT ESE FUCK UR LAME ASS VARRIO FOO THIS IS THAT MOST HATED VARRIO WALNUT CREEK STX3GANG LOS NASTYZ PUTO WHAT???

  4. Lasio

    Crazy valley, Al capone 13,cyclones and East side dukes.

    • Tiny T loc frm da AVE

      west covxna naybkahkood cripk crazyvalleyK aclapK ESduccK wcx3K widK pplK px3K ax3K vfK v13K tsmK Nst aves

  5. TRBxLS SGV

    THEXROWDYXBUNCH…..FUCK project boyz…HAD 3 OF THEM LITTLE BITCHES RUNNING TO THE WEST COVINA P.D LIKE STRAIGHT UP HYNAS…RIGHT THERE BY THE MONTE CARLO INN…AH..FUCK PAJAMA BOTTOMS…TxRxB THExROWDYxBUNCH

  6. Mr gavacho

    Fuck that fool meeks from wc 13 two facin his own hood kick it with fools from puente haha what a lop

  7. Nst Hoodsta 3k mobk

    Lol wcx3 is no were 2 c found N tha cov they N asnoozaK Wess covina Nh crip Nogalas st fucc mobK dirt rocc K trampsK asnooza.K WeeniesK

  8. 4OO BLOCC

    WEST SIDE HUSTLAZ 4OO BLK SENTOUS AVE WAT UP TO MY NIGGAS FROM NHC RHG DLGC , AND THE OLHS, FUCC DUCKS, SMALLNUTS AMD TRASH HIP 2TALL ,SMOOTH, ROME AND DOC,,FREE BABY DOC, 4O CAPONE . WEST COVINA ACTIVE..ALWAYS,,,AMANDA STREET STAND UP,,BIG UPS TO THE NIEGHBORHOODS.

    • WSWALNUT13

      400 block?!..dem bitch made RATS still around..where the fuck u guys kick it at homie?!

      • hbaby

        Fucc small nuts we in the hiid bridge dont act like you dont know. Dont get it twiste. Yall get sgot at every time u roll over to the park. WS W.COV NNAYBORHWCD HUSTLA CRIP FUCC SMALLNUTS

  9. Alfredo

    Does anyone now were I can join a gang I live in West covina

    • WSWALNUT13

      hahahaha wtf?! ive never heard anybody ask that before

    • Eric

      Just do what everyone else does here in WC.

      Get a few of your friends from Junior High together, make up your own gang, get on the internet, and try REEEAAAALLLLYYY hard to sound tough, even though you’re just another spoiled rich kid, just like all the other “gang members” here.

      This reminds me of Malibu’s Most Wanted

  10. smokey

    Walnut 13 used to put in work on those foos in the 90s.

    • hbaby

      Wsw hittn nobody, washed up gang..only gang in a city of Asians. Fucc smallnuts cuzz WCWSH NHC

    • WSWALNUT13

      whats west up..wsw aint half of what it used to be right now, but at the same time gangs have just gone out of style. that and cameras on every corner along with long ass jail sentences have reduced crime EVERYWHERE. I drive through EMF to POMONA the last two friday evenings and seriously didnt see anybody out…way different than the 90s..but fuck that its still WSW til da casket drops

      • Mr.PopaTrampk

        Lol Smallnut got sniped out you lame ass cholosK aint shit but snitchs..where your homies at now?? PC up ass hood
        WC NHC GB x WSH WSWK 13K

  11. WCNH GB Bloc TiNy TL

    Were the bettas at tho?

  12. HAHAHAH

    WEST WEST BITCH KAYS GANG FOO KRAZY ASS YOUNGSTERS STAY PATROLING WEST CO. WE RUN THIS CITY ALL DAY EVERYDAY FUCK BASURAS FUCK PNUTS NOBODY WORRIED ABUT YOU NIGGERS NONE OF US SURENOS HERE IN THE VALLEY TAKE YOU FOOS SERIOUS you foos are a joke left your hood in smell la cuz you were scared I never see you foos out here in west co you foos be getting smashed on I Pomona last I hur in Baldwin park the dirt roccs tried to claim turf but got smashed out so stopped posting up stopped banging and are just fucken residents tryna claim my city but you foos aint from WEST CO BORN AND RAISED FOO YOU LAME ASS SLAVE MONKEYS DONT WANT NONE LIKE I SAID VARRIO WICKED COVINA KAYS GANG WATCH WHEN WE ROLL UP ESE PK AK NK

    • hbaby

      You claiming nk u piece of shit cock roach eating muthafucka….we smash mode on yall cuzz…FUCC WCX3K

    • blocbaby

      U WC13K NIGGAS DONT WANT IT U KAYS R NEVER AROUND.. SAG DOWN TO NOGALES ST WIT THAT KAY BULL SHIT AN GET KAYED U NIGGA GOT NO HANDS ME AN MA BOY SEEN 2OF YO HOMIES AN THEY DIDNT WANT THAT HEAD UP.. THEY WENT BACC AFTER THE HOMIE SOCCED HIM OUT AN CAME BACC WIT LIKE TO OLD
      NIGGAS AN WHEN I SEEN OL BOY THAT GOT KNOCCED BY HIS SELF AN I WAS ALONE HE STILL DIDNT WANT IT U NIGGAS IS A JOKE RUNNIN FROM THE PNUT LOL.. WC NHC WS HUSTLAZ GANG NOGALES ST BLOCS 2DA AVES PARTNERS MALOS HUSTLAZ. WC13K P13K B13K SGV WEST COVINA NAYHOOD CRIP WS HUSTLAZ GKANGK SENTOUS AVENUE LOWENDZ

  13. P SUR 13 CYCLONES

    WELCOME HOME BIG BANDIT FROM THE HOMIES PEPE PERIKO SPARKY CHICO BEAR CHINO KOKY WICKED DEMON RIP SMOKIE FLACO INDIO BLACKBIRD GATO FRANK CISKO MOSCO CASPER GREEN EYES BLANCO CHILIO JOKER DUKE LIL BIRD CREEPER WINO LARGO MONO PUPPETT TRIGGER MALDITO SLIM SPOOKY PITBULL TRISTE TORO PORKY

  14. West Gang

    VARRIO WEST COVINA TRECE LOS VILLAINS, KRAZYS,GANGSTER PARQUES, PUTTING IT DOWN ON ALL ENEMIGAS, AK,PK,NK ALL DAY, WEST COVINA , COVINA AREA WHERE WE BE, RUN UP WCX3

  15. WCNH GB Bloc TiNy TL

    haha u lame ass gays aint no were 2 c found N the cov come out the swears u fuccin rats yall dont want it everytime i c a cholo he said he dont bang so get off the intrenet & come 2 are side town were u get shot for bein brown ….FUCC WETBACCS WC NHCG GB BLOC WCX3K PX3K AX3K MOBk TrampK Bloccs-partnerz-hustlas-aves- dead end.. im up at galaster park all day everyday..were yall at?

  16. alcapone

    Fuck west cochina Al Capone Tiny locotes.

  17. JustKaysters

    I’m looking for anyone from West Covina that knew Flako. He was a Kayster, died in prison in 2007. Hit me up: ScummyBaby at yahoo dot com

  18. JUJU

    FUCK ALL WEST COVINA NEIGHBORHOODS!!!
    ESPECIALLY WET COCHINAS 13. U FOOS R WEENIES
    LIL HOMIES STAY SMASHING ON THOSE LAMES

    RIP BOXER

  19. JUJU

    FUCK ALL WEST COVINA GANGS I CAME TO THE COV AND FELT SAFE HAHA FUCK ALL COCHINAS SPECIALLY THOSE WEENIES FROM THE KAYS
    U FOOS GET SMASHED ON BY TAGGERS AND LIL KIDS.
    GALSTER PARK CLICK?? CMONNNN HAHAHA

    COME TO PROSPERO AND GET RLLED ON

  20. R

    FUCK ALL WEST COVINA GANGS I CAME TO THE COV AND FELT SAFE HAHA BARRIO IN WEST COVINAS LIKELIL JON AT A COUNTRY CONCERT
    FUCK ALL COCHINAS SPECIALLY THOSE WEENIES FROM THE KAYS
    U FOOS GET SMASHED ON BY TAGGERS AND LIL KIDS.
    GALSTER PARK CLICK?? CMONNNN HAHAHA
    ONE DOWN HOMIE AND HE GOT THE BUSINESS EVERYTIME
    FUCK CHOLOS BITCH ASS

    FIELD GOAL KICKING THESE LAMES

  21. WESTCOVINA 400BLK

    West Covina WS HUSTLA CRIP NOGALES ST VALLEY BL
    SENTOUS AVE/AMANDA BLOCC
    U NIXXA KNOW WHERE THE SET BK AT
    FUHC WETBACC ON HUSTLA CRIP
    400BLOCC SENTOUS AVE FRIENDSHIP
    PARKBOY S/O TO THE WCNHC
    THIS PARKSIDE AVENUES WCNHHC
    NOGALES STREET / AMAR RD WSWKESDK
    WC13KP13K P12K F.A.M.E

  22. cdubls29

    Fuck u foos

  23. cdub

    Crazy wicked locos fuck all u foos cwls

Leave a Reply

CAPTCHA Image
*

Search Archive

Search by Date
Search by Category
Search with Google

Photo Gallery

Log in |
  • Hispanic Gangs
  • Prison Gangs
  • Email
  • Other Cities
  • Crip Gangs
  • Blood Gangs
  • Asian Gangs
  • Forums
  • Shop
  • Injunctions
  • Contact
  • Resources
  • film amk dügün dernek izle