porno turbanli porno turk porno gay porno mobil porno anal porno

Black Guerrilla Family

Black Guerrilla Family

Coming soon…

68 Comments for “Black Guerrilla Family”

  1. macdre

    r.i.p crIP……

    • ASIAN POWER

      FUCK NIGGERS ASIANS RUN CALIFORNIA FROM TIP TO TIP… TINY RASKAL GANG, CRAZY BROTHERHOOD CLAN, WEST SIDE ISLANDERS

      • OG LA Raider Face

        fukkk yall yall don’t run shit but ya moufs get outta p.c and quit sittin at nigaz tables inda pen rice chop stik dog eatin ass short lil fukaz lol.. u tight eye fools is funny fucc TRG ABZ ALL U SHORT BITCH ASIANS CRIPS DONT RUN SHIT YALL GET TOLD WHUT 2 DO..@ Asian weak cause u got no power ..

      • BIG D

        U ASIANS ARE CONFUSED , HELLA WEAK TOO AHAHA…QUIT DICKRIDING AND MAKE NOISE..INDOOR GANGSTAS

      • black man speaking

        trg trying to say fuck niggers what the fuck you lil fresh off the boat group of arkade kids lol if i herd it correctly asian boy crip be serving yall all day but ill pass the word around that yall want it with all blacks karate kid we will see yall soon!

        • HustleGrxxve

          Bøstønline Hxxver CRIPPIN. NkiftyFiftyz i fucc w the ASW ABZ Cripz frxm bxstxn tah Stxcctxn Cali yea needa c easy out easy TRG ASW ABZ all the asain is cxxl its mxstly a Crip State if yu blxxd yu getting mached on an exstorted

      • anybodyk

        FUCK CHINKS ONLY THING YALL RUN IS YOUR DICK SUCKAS U CHICKEN AND BROCCOLI EATING LIL DICK PACKING GOOKS TRGK

    • WHITE POWER

      PUNCH OF GORILLAS LOCKUP LIKED APES

      • murdering white people

        yo mama fucking white boyyyy…..play that freaking musicc withe boyyy playy that fucking mucic whiteyyyyy

        • The White Existance

          Lame ass niggers get put down just like youre little homie’s fagget ass TRAYVON MARTIN REST IN PISS along with the rest of the black race!

        • cracker Killer

          Fuck All Crackers Half Of You Basterds Got Beaten Up By Black People In High School Either That Got You Bitches Stolen Got Robbed Or What Ever Fuck Crackers i Spit On Them & Smack Em i Even Fuck Your Woman I Love White Bitches There Good 4 Nothing Besides Washing My Clothes & Licking My Feet

  2. macdre

    r.i.p conscious…….

  3. macdre

    well dre mac ur shit iz Up…..

  4. macdre

    betta ask the dick sucka dat…..

  5. macdre

    betta da ducc sicc dat

    • WHITE POWER

      FUCK ALL YOU NIGGERS SUCK ON MY ARYAN DICK

    • Original Asian Gangster

      Fuck every NIGGER in the world…Pomona staying NIGGER free

      • LMAO

        FUCKING TINY GOOK. FOBBY ASS WANNABE BLACK ASS WEENIE. FUCK POMONA. WEAK ASS CITY.

      • Fuck You Too

        Bitch you yellow faggots, are the weakest RACE in prison, there’s no asian prison gang, u fucking Chink Gook, you’re Just small timers bitch… u ain’t got reputation. Nobody take u serious u slant eyes wannabe. Ha ha Little yellow Dick go eat ur rice fool Go Fuck Yourself
        B4 u get ur lil skinny asian ass whoop!

    • kkk

      death to all NIGGERS!!! if it aint WHITE it aint RIGHT

      • LMAO

        FUCK ALL YOU HONKEY CRACKER ASS CRACKERS AND YOU FAGGOT TINY ASS GOOKS, YEAH WE CAN BE RACIST TOO YOU MAGGOTS. HONKEYS ALWAYS WORRYING ABOUT BLACK PEOPLE. SAYING NIGGER AND SHIT. THAT SHIT DON’T OFFEND NOBODY ANYMORE NIGGA!!!! GET OFF OUR DICK ALREADY. ASIANS ARE A JOKE…LMMFAO. GET SMASHED FROM LA TO THE BAY.

      • Cracker Killer

        Suck a black dick and choke

      • e'sdownstillfaketeenmurdering18K

        fucking honkkkyK die cracker yall aint meant to be here thats why yall have no melanin to protect you from the sun no go sun bathe you fukkking cracker fuck your life white bitch die honkkky die weak ass cop calling snitching ass bitches

    • ORIENTAL LAZYBOYS

      FUCK NIGGERS AND THE Bitch Gay Family

      • Big Tee Bone RSC

        Either these asians be makin up names or it’s mexicans clownin them ! Oriental lazyboys ? really ? LMAO ! Fuck ya’ll ! I aint never heard of you mutha fucca’s !

        • ORIENTAL BOYS

          FuCK you sissygirl just incase you haven’t heard were in the Pueblo Del Rio projects we straight putting mad ass work in the low bottoms caught more than a few sissiesk slipping funny how your homies be ranking out when they alone

  6. r.i.p

    the people n the videos are no longer thERE….

    • 1488 WP

      All you niggers need to get off the web and go back to filling the front lines in Iraq and Afghanistan and you better hold MY flag very high you fucking porch monkeys

  7. mystery

    oh gaWS BLESs u

  8. mystery

    FUCK COPS SaLINas

  9. neggers dud

    fuck all black neggers

  10. slob187

    la la la la la la

  11. slob187

    bulldogs gettin blasted quick quick

  12. slob187

    mr kee is a member of a dead scrapa gang

  13. slob187

    SSK SALINAZ

  14. slob187

    kee will xplain why nortEZ are loCCEd

  15. slob187

    villanZ187…..big middle school bf

  16. slob187

    most likely 2 be a floweR boYYYYY

  17. slob187

    san diego slobs cUZZ

  18. 5th street

    fight backkkkk

  19. 5th street

    served 2000 mc’s……

  20. 5th street

    .dolla$187.

  21. salinaz

    ynot dude?

  22. notwelcome

    Fuck swag not even music listen to johnny rebel really funny music

  23. yea botch

    whiteys joke?

Leave a Reply

CAPTCHA Image
*

Search Archive

Search by Date
Search by Category
Search with Google
Log in |
  • Hispanic Gangs
  • Prison Gangs
  • Email
  • Other Cities
  • Crip Gangs
  • Blood Gangs
  • Asian Gangs
  • Forums
  • Shop
  • Injunctions
  • Contact
  • Resources